המשחק בין קרית שמונה למכבי חיפה יתקיים הערב כמתוכנן

מאיר לוי הגיע הבוקר לצפון על מנת לבחון את המשטח הספוג במים והחליט: יהיה משחק (20.45). הירוקים, שכבר קיבלו את ההודעה, ייצאו לקיבוץ הגושרים לקראת המפגש

המגרש בקרית שמונה מוצף
המגרש בקרית שמונה מוצף | צילום: אתר ספורט 5

הסערה מאחורינו, משחק כדורגל לפנינו. סופית: המפגש הערב (20:45) בין קרית שמונה לבין מכבי חיפה יתקיים כמתוכנן לאחר שהשופט מאיר לוי הגיע הבוקר (שני) מוקדם לצפון, ערך בדיקה למשטח והחליט כי אין מניעה מקיום התמודדות הצמרת, אלא אם יקרה דבר מאוד לא צפוי ושערי השמיים יפתחו ויביאו עימם כמות גשם הדומה לזו שירדה אמש.

לוי יגיע בשעה 18.00 לערוך בדיקה אחרונה, אך חשוב להדגיש כי מדובר בבדיקה שגרתית. "מבדיקה חוזרת שערכתי מתברר שתנאי המגרש טובים מאוד", הוא אמר לאתר ערוץ הספורט, "נעשה בדיקה נוספת שעתיים לפני המשחק, אך אדחה אותו רק אם יהיה מבול".

 

"היו שלוליות באמצע המגרש אבל הבטיחו כי יוכלו לשאוב את המים", אמר לוי מוקדם יותר הבוקר. "אם לא יהיה גשם המשחק יתקיים כרגיל. רק במידה ויהיה איזה שבר ענן הוא עלול להפוך את ההחלטה". מנכ"ל ק"ש, יוסי אדרי, הוסיף: "נביא מפוחיות ונשאב את המים. בסה"כ מערכת הניקוז עבדה בצורה יפה".

יש לציין כי משטח הדשא בק"ש ספוג מים, אם כי הרחבות יבשות יחסית, זאת בניגוד למצב המשטח בבלומפילד, שם הופסק אמש המשחק בין הפועל ת"א לבני יהודה. במכבי חיפה המשיכו בהכנות כרגיל, ומכיוון שבמועדון ממילא לא רצו לקחת סיכונים, השחקנים והצוות יצאו באוטובוס למלון בקיבוץ הגושרים.

 

"אני רוצה לתת קומפלימנט להתאחדות ששלחה את השופטים על הבוקר לעשות את הבדיקות", אמר מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק. "אני קורא לאוהדים שלנו לצאת לדרך להגיע למשחק. אני מסכים עם החלטת השופטים, המגרש בהחלט ראוי לארח את המשחק".