רגנר סיגורדסון מתרחק ממכבי חיפה, דרוידאס סארנס מתקרב

גטבורג דורשת 1.3 מיליון יורו עבור הבלם האיסלנדי, שהמו"מ להעברתו תקוע. החלוץ הליטאי של לודז' קרוב לסיכום עם הירוקים. אודינזה האיטלקית רוצה את אוסיי ראנספורד, שכרטיסו שייך לחיפה

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: שרון בוקוב

מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון של ליגת העל, אבל גם במועדון יודעים שייתכן מאוד שהיכולת שהוצגה עד כה לא תספיק לאליפות. בשל כך, הירוקים עוסקים בתקופה האחרונה בעיקר בענייני רכש וחיזוק לקראת חלון ההעברות בינואר.

השם החזק ביותר שעלה הוא זה של רגנר סיגורדסון, אך נראה כי לפחות נכון לעכשיו המו"מ תקוע. בחיפה מקווים מאוד שגטבורג תוריד עוד קצת מהסכום שהיא דורשת עבור הבלם האיסלנדי, שכרגע עומד על 1.3 מיליון יורו.

 

באשר לחלוץ הליטאי, דרוידאס סארנס, יש התקדמות במגעים מול לודז', ובמועדון מקווים שבסופו של דבר התנאים יבשילו לכדי סיכום ממשי. באשר לתנאיו של השחקן, בחיפה טוענים כי הפערים קטנים, והדגש כעת הוא על סגירה בין הקבוצות.

גם המו"מ עם יא יא סיידו ואנדריי פילייבסקי בעיצומו. סיידו אמור להיות משולב בקבוצה כבר בינואר, כאשר באשר לפילייבסקי עדיין לא התקבלה החלטה.

 

לפי מספר פרסומים באיטליה צפויה אודינזה האיטלקית לנסות ולהעביר לשורותיה את החלוץ אוסיי ראנספורד השייך לירוקים. ראנספורד מושאל העונה מחיפה לגרנאדה מהליגה הספרדית השניה, אולם האיטלקים, העוקבים אחר יכולת החלוץ בן ה-20 כבר מספר שנים, ייכנסו למו"מ עם הירוקים בקרוב כדי להעבירו לשורותיהם לקראת העונה הבאה.