בית"ר ירושלים: דריו פרננדס התנצל בפני אורי מלמיליאן וישוב לסגל מול הפועל עכו

הקשר הארגנטינאי התנצל על התנהגותו בתקופה האחרונה וצפוי לקבל הזדמנות נוספת. היו"ר קורנפיין נפגש עם ראשי "לה פמיליה" על מנת להפסיק את הקריאות הגזעניות

דריו פרננדס
דריו פרננדס | צילום: שרון בוקוב

סאגת דריו פרננדס הגיעה היום (שלישי) לסיומה. קשר בית"ר ירושלים התנצל בפני המאמן אורי מלמיליאן ובפני חבריו לקבוצה על התנהגותו בחודשיים האחרונים ויחזור לסגל למשחק בשבת מול הפועל עכו.

פרננדס הביע בפני מלמיליאן את התנצלותו על התנהלותו בתקופה האחרונה, במהלכה הועמד מספר פעמים לדין משמעתי בגין איחורים וזלזול באימונים. המאמן קיבל את בקשת הסליחה של השחקן. "אני מתנצל בפני כל מי שנפגע ממני בתקופה האחרונה", אמר פרננדס, "עברתי תקופה אישית לא קלה, ואני יודע שהייתי עצבני כלפי אנשים ושחקנים במועדון. אני רוצה לשחק כדורגל ולשים הכל מאחור".

 

כפי שפורסם כאן באתר, לאחר שיחות ארוכות דרש לפני שלושה שבועות מלמיליאן כי פרננדס יתנצל בפניו על התנהגותו. בתחילה ניסו גורמים בסביבת הקשר להניא אותו מהמהלך, אך בסופו של דבר החליט פרננדס לבצע את הצעד והתנצל בפני המאמן והקבוצה.

עוד התפתחות לא פחות חשובה אירעה היום כאשר ראשי ארגון האוהדים 'לה פמיליה' אשר מסוכסך עם יו"ר המועדון, איציק קורנפיין, יזמו שיחה עם מנהל מחלקת הנוער, איתן מזרחי, בה הביעו את רצונם להפסיק עם הקריאות הגזעניות, אשר מסבות נזק למועדון.

 

"אנחנו ממשיכים באותה נחישות ובאותה דרך במלחמה נגד הגזענות ביציעים, אם האוהדים יקבלו החלטה להפסיק אותה נשמח", אמר גורם בכיר בבית"ר לאתר ערוץ הספורט. שלא לייחוס אמרו בקבוצה כי לא מדובר בפעם ראשונה שמגיעות אליהם הבטחות שכאלה, ושרק הזמן יוכיח אם האוהדים אכן שינו את דרכם.

 

הקבוצה ערכה היום אימון לקראת המשחק מול עכו. הקפטן אבירם ברוכיאן ערך אימון ריצה עקב כאבים קלים בברכו. דן אייבנדר וסטיבן כהן ערכו גם הם אימון ריצה.