בן זוגה של נצ"מ אהובה תומר ביקש שהמשחק ייערך כרגיל, שחקני חיפה יעלו עם סרטים שחורים

המשחק בין מכבי חיפה להפועל עכו יתקיים הערב (18:45), לאחר שבן זוגה של מפקדת משטרת חיפה, שנפטרה מפצעיה, אמר: "אהובה הייתה דורשת שהמשחק יתקיים". מהמועדון נמסר: "אנו כואבים ומרכינים ראש עם מותה של חברתנו לדרך"

יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי
יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי | צילום: אתר ספורט 5

"מועדון מכבי חיפה כואב ומרכין ראש עם מותה של חברתנו לדרך, מפקדת תחנת חיפה נצ"מ אהובה תומר", זו לשון הודעת האבל שנמסרה הבוקר (שני) ממכבי חיפה. תומר נפטרה בלילה בבית החולים אחרי שנפצעה באורח אנוש באסון הכרמל. לפני המשחק מול הפועל עכו יקיימו החיפנים דקת דומיה, והשחקנים יעלו לשחק עם סרטים שחורים על זרועותיהם.

בעיר היה ספק אם המשחק אכן יתקיים כסדרו, לאחר שגם במועדון ביקשו לדחות אותו. אולם, מפקד מחוז הצפון ניצב שמעון קורן הודיע לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר שמבחינת המשטרה המשחק יתקיים כרגיל. ההודעה הגיעה בעקבות פניית בן זוגה של נצ"מ תומר, שביקש שהמשחק יתקיים כרגיל. "אהובה הייתה מבקשת ודורשת שהמשחק יתקיים", אמר.

 

בחיפה מקווים שאלפי תושבים מהאיזורים שנפגעו יגיעו למשחק, לאחר שהקבוצה חילקה כ-2,000 כרטיסים למפגש. המאמן אלישע לוי ינסה להכין את חניכיו בצורה הטובה ביותר, לאחר שבימים האחרונים לא התאמנו באופן מלא. המטרה היא כמובן להחזיר את השחקנים כמה שיותר מהר לעניינים ולאושש אותם מאירועי הימים האחרונים.

אנשי מכבי חיפה יקיימו אסיפה בצהריים, במהלכה אמור אלישע לוי לדבר עם השחקנים וגם לערוך שיחות אישיות כדי לנתב את כל חניכיו לעבר המשחק. מבחינת ההרכב, נראה כי עידן ורד ואייל גולסה יפתחו על חשבונם של מוחמד גאדיר, שיפתח על הספסל, וג'ון קולמה שלא יהיה בסגל. גם שלומי אזולאי, שסובל ממתיחה במפשעה ויעבור MRI ביום שלישי, לא יתלבש.

 

דג'אקו ערפאת, שמחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה, יהיה תחת עיניהם הבוחנות גם של אנשי מכבי חיפה, כאשר משחק טוב שלו עשוי להגביר את ההתעניינות של הירוקים בו לקראת חלון ההעברות החורפי שייפתח בינואר.