מכבי חיפה חילקה 2,000 כרטיסים לתושבי הצפון למשחק מול עכו

הירוקים העבירו את הכרטיסים למועצה האזורית חוף הכרמל ולעיריית טירת הכרמל. בהנהלת הקבוצה החליטו לא לבקש דחייה נוספת למשחק

שחקני חיפה חוגגים מול ר"ג
שחקני חיפה חוגגים מול ר"ג | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מכבי חיפה חילקה היום (ראשון) קרוב ל-1500 כרטיסים למועצה האזורית חוף הכרמל, שבשטח שיפוטה נמצאים עין הוד, עין חוד, בית אורן וניר עציון - הישובים שנפגעו יותר מכל מהשריפה בכרמל. את המבצע יזמה חיפה כדי שתושבי האיזור יוכלו להגיע למשחק מחר מול הפועל עכו ולהסיט את מחשבותיהם מהאסון. בנוסף, גם עיריית טירת הכרמל קיבלה מהקבוצה מאות כרטיסים שיחולקו לתושבים.

בחיפה ימשיכו היום את ההכנות למשחק שייערך מחר. הנהלת הקבוצה החליטה שלא לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות שוב את המשחק בשל האסון, זאת למרות בקשה מצד השחקנים.

 

כזכור, ביום שישי, בתום פגישה בין יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, למנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, הוחלט להזיז את המשחק מיום שבת ליום שני. אתמול אף הופסק אימון הירוקים אחרי כשעה בשל ענן עשן שהיתמר מעל מגרש האימונים בכפר גלים, והביא עימו ריח של פיח שגרם לחשש כי השחקנים ייתקלו בבעיות נשימה.

נציגי מכבי חיפה ישתתפו היום בהלוויותיהם של קציני המשטרה ליאור בוקר, איציק מלינה והכבאי הצעיר אלעד רובין זכרם לברכה.

 

החלוץ שלומי אזולאי והקשר ג'ון קולמה לא יהיו בסגל למשחק. עידן ורד ואייל גולסה יפתחו בהרכב מול עכו. "התחושה היא קשה ולא אידיאלי לשחק מחר, אבל אנחנו גם מבינים שאם היו משחקים בשבת כולם צריכים לחזור למסלול. גם אנחנו", אמר שחקן בחיפה לאתר ערוץ הספורט.