המשחק בין מכבי חיפה להפועל עכו יידחה? צ'יזיק: "כולנו עם כוחות הביטחון"

ממגרש האימונים של הירוקים נראו היטב סימני שריפת הענק בכרמל. שחקנים: "לפי העשן הבנו שמדובר במשהו רציני מאוד. זה פשוט נראה רע". ההתאחדות עשויה להודיע על דחיית המשחק בשבת בגלל אילוצי ביטחון. המנכ"ל אורי שילה: "נגיב כשנוכל. נהיה בקשר רציף עם המשטרה". המשחק כבר הוצא מטופס הטוטו

השריפה בכרמל
השריפה בכרמל | צילום: צילום מסך חדשות 10

השריפה הקשה בכרמל, שגרמה היום (חמישי) למותם של עשרות אנשים וזעזעה מדינה שלמה, צפויה להביא גם לדחיית המשחק בין מכבי חיפה להפועל עכו. בשעות הערב הוצא המשחק מטופס הטוטו והוחלף במפגש בין בית"ר ירושלים להפועל אשקלון. מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק אמר: "אנחנו עם כוחות הביטחון וההצלה. שום דבר אחר לא מעניין כרגע". הפועל חיפה אמורה לקיים משחק חוץ מול בני סכנין באצטדיון דוחא.

 

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, התייחס מוקדם יותר לאפשרות של דחיית המשחק: "נגיב כשנוכל, כי הדברים לא ממש קשורים להתאחדות. נהיה בקשר רציף אם משטרת חיפה אחרי שהעניינים יירגעו, ונבין מהם אם ניתן יהיה לקיים את המשחק". נכון לעכשיו אין שום החלטה בנושא.

שחקני חיפה התאמנו במתחם כפר גלים, המרוחק כ-10 קילומטרים ממוקד הלהבות ועקב כך ענני העשן שנוצרו נראו היטב מהאימון והשחקנים התקשו להתרכז בעניינים מקצועיים. "העשן נראה רע מאוד. הבנו ישר שמדובר במשהו רציני", אמרו שחקנים בקובצה לאתר ערוץ הספורט. מעבר לצער הכבד שנגרם כתוצאה מהאירוע הטראגי, שיקולי ביטחון עלולים לגרום לדחיית המשחק.

 

אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט ביקשו לעדכן כי מי שכבר הימר על המשחק זכאי להחזר כספי שיינתן בתחנה ממנה נשלח הטופס. לחלופין, המנחשים רשאים להמיר את הסימון למשחק בין בית"ר לאשקלון.