הבלם האיסלנדי ראגנר סיגורדסון הביע נכונות להצטרף למכבי חיפה בינואר

המשא ומתן עם בלמה של גטבורג, בו מעוניינות גם קבוצות מגרמניה ואיטליה, צפוי להגיע להכרעה בימים הקרובים. רפאלוב, מימון וגאדיר בספק למשחק מול עכו בשבת

איסלנדי המועמד לשחק במכבי חיפה
איסלנדי המועמד לשחק במכבי חיפה | צילום: אימג'בנק/GettyImages

ראגנר סיגורדסון, בלמה האיסלנדי של גטבורג השוודית, הביע נכונות להגיע למכבי חיפה בחודש ינואר. המשא ומתן בין הצדדים עדיין נמשך, אולם קיימים עדיין פערים כספיים בין המועדונים ובין השכר שרוצה השחקן לזה שחיפה מוכנה לשלם.

גם לך פוזנאן הפולנית, בורוסיה מינשנגלדבאך וקבוצות קטנות מהליגה האיטלקית הראשונה מעוניינות בבלם. נראה שבימים הקרובים יוכרע עתיד המשא ומתן. בחיפה יעקבו במשחק מול הפועל עכו אחרי יכולתו של החלוץ ג'קו ערפאת, שעל רצון חיפה בו פורסם כאן באתר לראשונה. ערפאת מוביל את טבלת מלך השערים בליגת העל עם 10 שערים.

 

לפני האימון אסף אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים על היכולת שלנו ועל המשטח הגרוע באשקלון, אבל אנחנו נראים טוב, משחקים חזק, ואני רוצה שנמשיך ככה".

ליאור רפאלוב ומוחמד גאדיר בספק למשחק מול עכו. רפאלוב ימשיך בסדרת בדיקות עקב הפציעה במפשעה. גאדיר נח ולא התאמן היום, ובקבוצה מקווים שבסוף השבוע יחזור לאימונים. קולמה, הסובל מקרע חלקי בשריר הירך, לא יעבור עוד בדיקה ונראה כי הסיכויים שישחק במחזור הליגה הקרוב קלושים. שחקן נוסף שנמצא בספק לשבת הוא שי מימון, שלא התאמן היום בגלל כאבים במפשעה.

 

עלי עותמאן חזר היום להתאמן אחרי מחלה. שלומי אזולאי חזר גם הוא לאימונים וצפוי להיכלל בסגל. מחר תקיים חיפה משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון כדי לבחון את יכולתו של הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי.