אריק בנאדו: "הוכחתי שיש לי מה לתרום למכבי חיפה"

הבלם הוותיק, שחזר לאחרונה להרכב, בישל את השער הראשון ב-0:3 על אשקלון: "שמח שהתקופה הלא טובה מאחוריי". על עתיד הקבוצה: "יש לנו את כל הכלים להתמודד על האליפות". במועדון מרוצים מאוד גם מיכולתם של שי מימון ואייל משומר

אריק בנאדו במדי מכבי חיפה
אריק בנאדו במדי מכבי חיפה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי תקופה ארוכה של יחסים מעורערים עם הקהל ולאחר שכבר היה נראה כי קיים סיכוי שיעזוב את מכבי חיפה, אריק בנאדו הוכיח אתמול כי הוא עדיין יכול לתרום לקבוצה. הבלם הוותיק היה המצטיניים ב-0:3 בחוץ על אשקלון ואף בישל שער - אירוע לא שכיח עבורו.

"אני שמח שהתקופה הלא טובה מאחוריי", אמר בנאדו לאתר ערוץ הספורט, "אני מאוד שמח לחזור לשחק. תמיד אמרתי שיש ביכולתי לתרום למכבי חיפה, ואני שמח שזה קורה עכשיו. אני מרגיש שאני בכושר טוב ומקווה שהמומנטום שלנו ימשיך קדימה. יש לנו את כל הכלים להתמודד על האליפות".

 

"שמחתי לבשל שער, זה תמיד כיף", הוסיף הבלם, "אני חושב שחיפה בכיוון הנכון. אני מקווה מאוד להמשיך בכושר הנוכחי". בנאדו דיבר גם על הישגי חיפה בליגת האלופות בעבר, לנוכח נצחונה של הפועל ת"א 0:3 על בנפיקה באמצע השבוע שעבר: "אין טעם להשוות בין הקבוצות. כל ההישגים של הקבוצות הישראליות מכובדים, אבל ברור שב-2002 בצ'מפיונס נתנו קמפיין ברמה גבוהה מאוד ולא היינו רחוקים מעלייה לשלב הבא. זאת, למרות שכפי שכולם זוכרים משחקי הבית שלנו נערכו בקפריסין ולא בישראל".

חוליית ההגנה של הקבוצה ממשיכה לקבל שבחים על תפקודה גם היום. הקבוצה לא ספגה בשני המשחקים האחרונים וראתה רק 3 כדורים ברשתו של ניר דוידוביץ' ב-4 המשחקים האחרונים. מלבד בנאדו החמיאו בקבוצה ליכולתם של שי מימון ואייל משומר, שכבש אתמול ומאז שחזר מפציעה כבר הבקיע שני שערים. "אייל בכושר פנטסטי", אמר גורם בקבוצה.

 

ליאור רפאלוב, שאינו כשיר במאת האחוזים אך שיחק וכבש גם הוא, יעבור בימים הקרובים בדיקת MRI כדי לאבחן במדוייק את פציעתו במפשעה. בחיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה שתגרום להיעדרותו לזמן רב. ג'ון קולמה, הסובל מקרע חלקי בשריר הירך, ייעדר מול הפועל עכו. השבוע יעבור גם מוחמד גאדיר בדיקה בקרסול לאור פציעתו.

 

החדשות הטובות בסגל של אלישע לוי מגיעות מכיוונו של עידן ורד, ששולב בהצלחה אחרי תקופה ארוכה ואף בישל את השער השלישי. שלומי אזולאי אמור לחזור לסגל במשחק מול עכו. בנוסף, יא יא סיידו, הקשר הגנאי שנבחן בקבוצה, ממשיך במו"מ עם ראשי המועדון וההערכה היא שבקרוב יחתום ל-5 שנים.