אלישע לוי: "אנחנו בתקופה טובה אבל חייבים ליצור יותר מצבים"

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו על יכולתם לפני המשחק מול אשקלון בשבת. אזולאי ועותמאן לא כשירים ולא יהיו בסגל, ורד וגולסה יפתחו על הספסל. עזורי: "חיפה טובה יותר בחוץ"

אלישע לוי מחייך
אלישע לוי מחייך | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי ה-0:0 בדרבי, מכבי חיפה תנסה לשוב למסלול הנצחונות בשבת אצל הפועל אשקלון (17:15). מאמן הירוקים, אלישע לוי, ערך לשחקניו אסיפת וידאו בה הקרין להם את המשחק הקודם, ובחר להחמיא להם על הכדורגל שהציגו. ליאור רפאלוב, שהיה בספק גדול להתמודדות, השלים היום (שישי) אימון מלא וצפוי לפתוח בשבת בהרכב.

"היו הרבה דברים טובים במשחק כמו הלחץ והנעת הכדור", אמר לוי לשחקניו, "אבל אנחנו חייבים ליצור יותר מצבים גם כשמצופפים נגדנו. חייבים להשתפר באספקט הזה".

לוי גם החמיא לג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי על הלחץ שהפעילו במרכז המגרש. "אם היינו מנצחים את המשחק הזה", הוסיף המאמן, "אז כולם היו מדברים אחרת. אנחנו בתקופה טובה, הכדורגל שלנו משתפר, רק צריך יותר מצבים".

 

 

שלומי אזולאי (פציעה) ועלי עותמאן (מחלה) לא יהיו בסגל למשחק מול אשקלון. עידן ורד ואייל גולסה כשירים, אבל לוי החליט להמשיך ולתת קרדיט להרכב ששיחק בדרבי.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; מוחמד גאדיר, ולדימיר דבאלשווילי.

אשקלון: ערן לוי יחזור להרכב

עם ניצחון ביתי אחד בלבד, במחזור הפתיחה על הפועל פתח תקווה, ואחרי ארבעה הפסדים רצופים בלי אף שער זכות, באשקלון ינסו לעצור את המפולת מול סגנית האלופה. "מכבי חיפה קבוצה מצוינת למרות כול הביקורות מסביב. "מכבי חיפה טובה יותר במשחקי החוץ כי אין עליה את הלחץ של משחקי הבית", אמר גיא עזורי לקראת המשחק, "לנו יש את הצרות שלנו, המצב שלנו לא אופטימלי מבחינת השחקנים הפצועים, אבל בכל הרכב שהיינו עולים בו חיפה עדיין הייתה פייבוריטית. כל שחקן שלנו יצטרך לתת מעצמו יותר ולשלב הרבה שכל ולב במשחק".

 

זוראב מנטששוילי, שסבל השבוע מפציעה, יעלה בכל זאת בהרכב בעקבות חסרונו של רביד גזל הפצוע. קובי מוסא שחלה השבוע ולא התאמן לא יתלבש מחר, כמו גם הבלם הסרבי דארקו לובריץ' שיחזור לאימונים רק בשבוע הבא.

 

ערן לוי יחזור להרכב לאחר שלא שיחק מול באר שבע בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם מג'ד יונס יחזור לאחר הרחקה אבל עזורי מתלבט האם להחזירו להרכב או להעניק קרדיט לדניאל היידמן שגילה יכולת טובה מול ב"ש.

 

כ-1000 כרטיסים נמכרו עד כה במכירה מוקדמת ובקבוצה מקווים כי כ-5000 צופים יגיעו מחר למשחק.

 

הרכב משוער: סטיבן אהורלו; שי פטלק, יניב אלול, מור דהאן, דניאל היידמן (מג'ד יונס); אמייה טגה, זוראב מנטששוילי, מחמוד עבאס, ערן לוי, שניר גואטה; אריק גאו.