גוסטבו בוקולי: "כל הכבוד להפועל, אבל אנחנו לא פחות טובים"

קשר מכבי חיפה מודה שלא ראה את האדומים מנצחים בליגת האלופות ומשוכנע: "התוצאה שלהם טובה לכדורגל הישראלי". על המאבקים בין הקבוצות בליגה אמר: "אחרי הקיזוז הכל יכול לקרות"

גוזטאבו בוקולי
גוזטאבו בוקולי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מכבי חיפה יכולה להרגיש את עצמה מבולבלת. מצד אחד היא סופגת ביקורת מוצדקת על היכולת, על העובדה שהיא לא מצליחה לנצח בבית, ועל הקושי שלה לפרק הגנות צפופות, אבל מצד שני הירוקים מביטים על הטבלה ורואים שהם חלק אינטגרלי מהצמרת ורחוקים רק שתי נקודות (נקודה אחרי קיזוז) מהפסגה. על כך ועוד דיבר היום (חמישי) גוסטבו בוקולי לקראת המפגש מול הפועל אשקלון בשבת.

כמובן שהנושא הראשון על סדר היום היה הניצחון הגדול של הפועל ת"א אמש בליגת האלופות, 0:3 על בנפיקה. על כך אמר הברזילאי שפיספס הופעה בצ'מפיונס לפני מספר שנים (רוזנבורג, מאלמו) ופיצה על כך בעונה שעברה: "לא ראיתי את הפועל, האמת ששכחתי שהם משחקים ושיש מחזור אלופות בכלל. כך או כך, כל הכבוד לה. הניצחון הזה טוב לכדורגל הישראלי".

 

"שיחקנו עם הפועל לפני שבועיים וראינו שאין הבדל גדול", הוסיף. "היה פיספוס פה ופיספוס שם והם ניצלו את ההזדמנויות שלהם. יש לנו מה למכור נגדם, אנחנו קבוצה לא פחות טובה. המטרה היא להגיע לפלייאוף עם כמה שיותר נקודות כי מה שיקבע באמת זה הסוף. לא משנה מה עושים עכשיו. אם אתה בא לפלייאוף חזק ובאווירה טובה, אחרי הקיזוז הכל יכול לקרות. במשחק אחד פתאום אתה יכול לצמק את הפער".

כשנשאל על היכולת הלא מרשימה של חיפה בליגה אמר הקשר: "קבוצות באות נגדנו לצופף, ולא לשחק כדורגל. בשל כך קשה לנו לכבוש את השער הראשון וזה הדבר הכי חשוב. קבוצות רואות את מכבי חיפה ובאות לסגור, ואם אתה לא כובש מהר אתה בבעיה, והקהל לוחץ. אם במחצית הראשונה אנחנו כובשים הכל נראה אחרת".

 

"לפני חודש היינו פחות טובים מעכשיו וזה נותן לנו אופטימיות להמשך", הוסיף בוקולי כשהתייחס לדרבי. "אנחנו מגיעים ליותר מצבים, ואם עובדים נכון מגיעים לדברים טובים. טבעי שתילחץ כשאתה בבית מול האוהדים שלך ועד הדקה ה-70 לא מבקיע. אתה בקבוצה גדולה, רוצה לנצח ומול הקהל - אז אתה נלחץ".

 

בעניינים אחרים, עידן ורד צפוי לחזור לסגל של סגנית האלופה מול אשקלון. שלומי אזולאי, שפספס את הדרבי וליאור רפאלוב שנפצע באותו המשחק והוחלף, עדיין בספק להתמודדות בשבת. החלוץ לא הצליח להשלים את האימון בגלל כאבים בשריר המפשעה ובכל מקרה, מחר יוחלט סופית אם השניים יטלו חלק במפגש עם הדרומיים. אלישע לוי מתלבט בין בוקולי לבין אייל גולסה בעמדת הקשר האחורי לצידו של ג'ון קולמה. עלי עותמאן החולה לא הגיע לאימון היום.