אייל משומר: "בתחילת העונה הכל השתבש, אבל נשארתי חזק"

מגן מכבי חיפה, שחזר להרכב וגם כבש מול הפועל ר"ג מרשה לעצמו להתפרק קצת: "ציפיתי להתחיל את העונה כשחקן הרכב וזה לא קרה. עכשיו אני מקווה לקבל הצעה אטרקטיבית מחיפה". שביעות רצון מיכולתו של אריק בנאדו, שצפוי להמשיך בהרכב

אייל משומר חוגג עם ג'ון קולמה
אייל משומר חוגג עם ג'ון קולמה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

תקופה לא פשוטה עברה על אייל משומר. משחקן הרכב קבוע בעונה שעברה הוא הפך לחבר קבוע על הספסל ודקות המשחק הלכו והתרחקו ממנו. בלי קיטורים ועם הרבה עבודה קשה, הוא פילס בהדרגה את דרכו חזרה לעמדת המגן הימני, ואמש (שבת) הוא גם כבש וסייע למכבי חיפה לנצח 1:3 את הפועל ר"ג. ועכשיו, אחרי שקיבל שכר להשקעה, משומר מדבר.

"היתה לי פתיחת עונה לא קלה, באתי עם ציפיות לעונה ואיפשהו בדרך הכל השתבש", אמר בראיון לאתר ערוץ הספורט, "בעונה שעברה הייתי שחקן הרכב, נכללתי בסגל הנבחרת והיתה לי עונה טובה מאוד. ציפיתי לבוא לעונה הזו כשחקן הרכב וזה לא קרה. הייתי צריך להיות חזק עם עצמי, קיבלתי פידבקים מהמשפחה ומהאוהדים שעזרו לי להיות חזק. לשמחתי חזרתי לפתוח וקיבלתי הזדמנות להוכיח שאני ראוי לכך".

 

"יש לי גם רגל שמאל, ואני לא מתבייש בה", סיפר משומר על השער בווינטר, "אני שמח על השער וזה לא היה פשוט. באתי אחרי 180 דקות רצופות השבוע, מול הפועל ת"א וגם בדרבי בגביע הטוטו. אני שמח שעברתי את זה בצורה טובה מאוד. זה היה משחק חשוב לקבוצה ולאוהדים וידעתי שצריך לתת את המקסימום. עכשיו אפשר לנוח טיפה".

"כל הקבוצה שיחקה מצוין, למרות שקיבלנו שער שאסור היה לנו לקבל. אני לא אוהב את הביקורות שאומרות שאנחנו לא משחקים מספיק טוב ושאנחנו לא דורסים. לנצח בחוץ 1:3 זה מספיק טוב וזה מה שחשוב".

 

משומר מסיים בקיץ חוזה בן 5 שנים במכבי חיפה, אחרי שנרכש בזמנו ב-600 אלף דולר מהפועל כפ"ס. הצעה להארכת חוזהו הוא עדיין לא קיבל. "יש אצלנו הנהלה וצוות מקצועי מהטובים בארץ. אני רוצה להמשיך להוכיח ולעבוד קשה ומקווה מאוד שתגיע הצעה אטרקטיבית מחיפה. מאוד אשמח להמשיך פה, זה הבית שלי ואני רואה פה את העתיד שלי".

 

שביעות רצון גדולה מאוד במכבי חיפה מהניצחון אמש, ומהביטחון שהוא העניק לשחקנים. אריק בנאדו זכה לשבחים מחבריו לקבוצה על הופעתו, כאשר כבר באימון ביום שישי, כאשר קיבל מאלישע לוי את גופיית ההרכב, שחקנים בירכו אותו ואיחלו לו הצלחה. הבלם הוותיק צפוי להמשיך בהרכב גם בדרבי במחזור הקרוב, כמו גם משומר שנמצא בכושר מצוין.

 

לגבי קאנוטו וסילבה תיעשה הערכה לקראת חודש ינואר, אך כפי שזה נראה כרגע השניים לא ימשיכו. מי שאמור להחליף את קאנוטו ומבוקש בחיפה מכבי הוא הבלם ראגנר סיגורדסון, שאמור להגיע עם נבחרת איסלנד למשחק הידידות בישראל ביום רביעי, בו תמשיך חיפה לעקוב אחריו ואף עשויה ליצור איתו קשר.

 

עידן ורד ימריא היום לאנגליה לבדיקת מומחה לפציעות כתף, שתקבע סופית אם הוא צריך לעבור ניתוח. אייל גולסה אמור לחזור לסגל בדרבי.