אורי מלמיליאן לשחקניו: "הרימו את הראש, זה הזמן שלכם להוכיח שלא טעינו"

יממה לאחר המהפכה שלא הייתה בבית"ר ירושלים, המאמן ניסה לדרבן את חניכיו לקראת המשחק מול הפועל ת"א ביום ראשון: "להיות שחקן כדורגל זה להיות מחויב למקצוע"

מלמיליאן באימון של בית"ר
מלמיליאן באימון של בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

למחרת הסערה שלא היתה, אנשי בית"ר ירושלים ניסו להחזיר את העניינים למסלולם לקראת המשחק הקשה מול הפועל תל אביב בבלומפילד ביום ראשון. מי שנכח באימון בבית וגן יכול היה לחוש בהקלה על פניהם של השחקנים לאחר שנודע כי איש מהם לא מנופה, לפחות בשלב זה. אורי מלמיליאן אסף את חניכיו על הדשא לפני תחילת האימון וללא נוכחות ההנהלה, שוחח עמם קצרות.

"קיבלנו החלטה לתת עוד צ'אנס לכולנו ועכשיו זה הזמן שלכם להוכיח שלא טעינו", אמר המאמן, "אין שום דרך אחרת חוץ מלהרים את הראש ושכל אחד מכם יידע שהדברים תלויים בו. להיות שחקן כדורגל זה להיות מחוייב למקצוע".

 

מלמיליאן ייאלץ כנראה להסתדר ללא הבלם תומר בן יוסף, שיועד לפתוח במרכז ההגנה אך בסיום האימון התלונן על כאבים ונפיחות בברך. מי ששב לכשירות אך לא תורגל בהרכב הוא אקס הפועל, סמואל יבואה.

מלמיליאן ניסה הרכב עם שלושה קשרים אחוריים: דן איינבינדר, עידן טל ומשה מישאלוב אולם עדיין ייתכן שמישאלוב יוסט חזרה למרכז ההגנה.

 

עדיין לא ברור מי מבין השחקנים לא ייכלל בסגל למשחק. בכל מקרה, ביום שני אמורה ההנהלה לפתוח בשיחות אישיות עם השחקנים במטרה להחזיר את מי שצריך לתלם.