אורי מלמיליאן נפגש עם איציק קורנפיין: כרגע אין החלטות

מאמן בית"ר ירושלים שוחח עם היו"ר אך לא נרשמה התקדמות בנוגע לעתידו במועדון. מחר תתקיים פגישה נוספת בין הצדדים. בימים הקרובים אמור מלמיליאן להודיע האם הוא עוזב את הקבוצה או מתחיל במהלך של שחרור שחקנים

אורי מלמיליאן
אורי מלמיליאן | צילום: אתר ספורט 5

הפגישה בין אורי מלמיליאן לבין איציק קורנפיין הסתיימה, כאשר לפחות נכון לעכשיו אין כל שינוי בסטטוס של מאמן בית"ר ירושלים. מחר (חמישי) ייפגשו יושב הראש והמאמן שוב, כאשר לפני כן יעביר מלמיליאן את אימון הקבוצה. לא ידוע כיצד תשפיע הפגישה על סיכוייו של מלמיליאן לעמוד על הקווים מול הפועל ת"א, אך בקרוב יוחלט אם הסמל הגדול יעזוב או שמהלך שחרור השחקנים ייצא לדרך.

גם הניצחון 0:8 בגביע הטוטו על הרכב משני וחסר מאוד של מ.ס אשדוד אמש לא שימח במיוחד את מלמיליאן, שאמר בסיום: "יש כאב עמוק. אנחנו יודעים מי זו בית"ר, הקהל שלנו בא מכאב ומי שמכיר את המועדון יודע שמשחק אחד טוב והקהל ירים אותנו חזרה. האהבה של הקהל עושה לי טוב. אני אומר לו 'תודה רבה', זה ריגש אותי, זה עשה משהו בגוף".

 

מלמיליאן סירב לשפוך אור על המסקנות אותן הוא מגבש בנוגע לעתידו: "אשב עם קורנפיין ונדבר על הנושא. הכל יהיה בסדר. הכל יתבהר במהלך יום רביעי". יש לציין כי בתחילת השבוע, לאחר פגישה בין המאמן ליו"ר בעקבות ההפסד 2:0 בטדי להפועל פ"ת, הודיעה הקבוצה כי ישוחררו מספר שחקנים, כולל בכירים, כדי לזעזע את המערכת. גם נושא זה אמור לעלות בפגישה המתוכננת.