ההערכות בבית"ר ירושלים: מלמיליאן עשוי להיות זה שיעזוב

גורמים בנציגת הבירה טוענים כי ייתכן ובסופו של דבר המאמן יסיים את תפקידו לאחר משחק גביע הטוטו מול אשדוד הערב (21:00, 5LIVE+) , והיו"ר קורנפיין הוא זה שיכריע בנוגע לשחרור שחקנים. עידן טל יפתח, פרננדס ואיילי לא בסגל

אורי מלמיליאן בדיכאון
אורי מלמיליאן בדיכאון | צילום: אתר ספורט 5

שבוע סוער במיוחד עובר על בית"ר ירושלים, לאחר ההפסד בבית 2:0 להפועל פתח תקווה ביום שבת האחרון. בצל ההמתנה מורטת העצבים להחלטות של אורי מלמיליאן מחר לגבי מספר שחקנים שעתידם במועדון מוטל בספק גדול, בית"ר תארח בטדי הערב (שלישי) את מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים הראשון (21:00, שידור ישיר ב-5LIVE+).

אולם, בסופו של דבר ייתכן שדווקא מלמיליאן יהיה זה שיעזוב ואיציק קורנפיין הוא יהיה זה שאחראי על עתיד השחקנים, כך טוענים גורמים בכירים במועדון המצויים בפרטי המשבר. למרות זאת, המאמן בחר מסיבות מקצועיות שלא לכלול את דריו פרננדס מסגל למשחק מול ג'ון גרגורי ושחקניו מסיבות מקצועיות. גם סרג' איילי, שהגיע רק בקיץ האחרון, לא ברשימה.

 

בנוסף בבית"ר ירושלים ייאלצו להסתדר ללא אבירם ברוכיאן, סמואל יבואה וקובי מויאל הפצועים. והבלם כריסטיאן גונסאלס המורחק. אמש תורגלו מושיקו מישאלוב וכריסטיאן אלבארס לסירוגין במרכז ההגנה ובקישור האחורי. כאשר נכון לעכשיו נראה כי אלבארס יפתח במרכז השדה.

הרכב משוער: אריאל הרוש; אלי דסה, תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוב (כריסטיאן אלבארס), אביתר ברוכיאן; עידן טל, כריסטיאן אלבארס (מושיקו מישאלוב), סטיבן כהן, שי חדד; חן עזריאל, עמית בן שושן (משה בן לולו).

 

בית"ר ירושלים מדורגת כעת במקום השני בבית ד' של גביע הטוטו עם 7 נקודות (ניצחון אחד ו-4 תוצאות תיקו). ניצחון יבטיח לקבוצה את העלייה לרבע הגמר מהמקום הראשון, כאשר תיקו עשוי להספיק לסיים במקום השני. במידה ותפסיד היא תהיה תלויה בתוצאה במשחק שבין הפועל אשקלון להפועל באר שבע. אשדוד כבר הבטיחה את עלייה לרבע הגמר ותנסה לסיים את השלב הראשון בראש הבית.