עידן טל קיים שיחת הבהרה עם אורי מלמיליאן בנוגע לשמועות על שחרורו

קשרה של בית"ר ירושלים שוחח עם המאמן באימון לאחר ששמע בתקשורת את שמו כמועמד מרכזי לשחרור, ונכון לעכשיו נראה כי יישאר. בשלישי (21.00, שידור ישיר ב-5+LIVE) תנסה בית"ר לצאת מהמשבר מול אשדוד בגביע הטוטו

עידן טל מבואס במדי בית"ר ירושלים
עידן טל מבואס במדי בית"ר ירושלים | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שלישי את מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו (21.00, שידור ישיר ב-5+LIVE), אבל העיניים בבירה נשואות כבר ליום רביעי, אז אמור המאמן אורי מלמיליאן להחליט האם הוא ממשיך בקבוצה.

אתמול אמרו בסביבתו של מלמיליאן: "אורי עדיין מתלבט בנוגע להמשך דרכו. יש בו קול שעדיין שוקל לעזוב הכל וללכת". לאתר ערוץ הספורט נודע שגם אם מלמיליאן יחליט בסופו של דבר לעזוב, עדיין ישוחררו מספר שחקנים. השמות החמים לניפוי היו בתחילה עידן טל, דריו פרננדס וסרג' איילי. עדיין לא ברור, אם וכאשר, מי מבין השלושה ישוחרר, והאם מדובר בשחקן אחד, שניים או אפילו בשלושתם.

 

עידן טל יזם בסיום האימון שיחה בארבע עיניים עם מלמיליאן בעקבות הזכרת שמו כמועמד להדחה בכלי התקשורת. בסיום השיחה אמרו בבית"ר כי נראה שכרגע מלמיליאן ישעה את החלטתו לגבי טל וכי כרגע נטיית המאמן היא לא לוותר על הקשר הוותיק, שצפוי לפתוח במשחק גביע הטוטו הקרוב מול אשדוד.

יש לציין כי מאז הפרסום ששמו של טל ברשימת המועמדים לשחרור, קיבל מלמיליאן מספר רב של שיחות מאוהדים שהביעו תמיכה בקשר. יש לציין גם כי בניגוד ליתר השחקנים שהוזכרו, רבים בקבוצה הביעו פליאה בנוגע להזכרת שמו של טל בין השחקנים שעשויים לעזוב. לפני האימון, אגב, אמר דריו פרננדס לטל: "בוא נתחבק בשביל העיתונאים, שיצלמו".

 

אבירם ברוכיאן לא התאמן היום ועבר טיפולים בברך. גם סמואל יבואה, שלא שיחק מול הפועל פתח תקווה בגלל פציעה, לא יהיה בסגל מחר. תומר בן יוסף תורגל במרכז ההגנה בעוד שכריסטיאן אלבארס ומושיקו מישאלוב הוסטו לחילופין לקישור.