עידן טל: "צריך שינוי בחשיבה, לא בעמדת המאמן"

קשר בית"ר ירושלים מגיב למשבר ומגונן על אורי מלמיליאן: "יש שחקנים שלא עושים מספיק. הקבוצה כרגע בסכנת ירידה, צריך למצוא פתרונות למצב"

עידן טל מבואס במדי בית"ר ירושלים
עידן טל מבואס במדי בית"ר ירושלים | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

נצחון אחד בתשעה מחזורים, 6 הפסדים, 5 נקודות בלבד ומקום 14 בטבלה. זהו מצבה של בית"ר ירושלים בתחילת חודש נובמבר אחרי ההפסד הביתי בטדי להפועל פתח תקוה. ואם כל זה לא מספיק, בשבוע הבא מחכה הפועל תל אביב לקבוצה מהבירה.

היום, לפני אימון הקבוצה, עשויה להיערך פגישה בין המאמן אורי מלמיליאן ליושב ראש איציק קורנפיין בה ייתכן ויתקבלו החלטות משמעותיות לגבי עתידם של מספר שחקנים. מלמיליאן, ששוקל לנפות חלק משחקני הסגל, שלח אמש לאחר ה-2:0 לפ"ת אצבע מאשימה לכיוון מספר מחניכיו: "יש שחקנים שרוצים ויש כאלו שלא רוצים בכלל ואני יודע מיהם. יש שחקנים שלא פותחים בהרכב ולא נותנים 100 אחוז. אם יש שחקנים שעושים שביתה איטלקית אז המצב חמור. המצב לא טוב. אחשוב ונראה מה עושים".

 

מי שיוצא להגנת מלמיליאן וקורא להישארותו בתפקיד הוא הקשר הוותיק עידן טל, שכמו מאמנו היפנה את חיצי הביקורת והאשמה לעבר כמה מחבריו לקבוצה. "כולם ראו מה קרה כאן. יש שחקנים שנותנים את הנשמה גם אם נשארים ב-10 שחקנים, ואם יש כאלו שלא עושים מספיק זה אומר הכל. רואים את זה".

"אני לא חושב שאנחנו צריכים שינוי בעמדת המאמן", הוסיף טל בהתייחסו למעמדו של מלמיליאן, "זה לא הוקוס פוקוס. צריך לשנות דברים בחשיבה אבל אין לי תשובה ברורה. בית"ר כרגע בסכנת ירידה אבל ממש לא צריך להיסחף. אם נעשה את הדברים אחרת, נשנה את החשיבה שלנו ונהיה אכפתיים אז נצא מזה. צריך למצוא פתרונות למצב".

 

לגבי המשחק, בו רשמה פ"ת נצחון ראשון העונה מול יציעים ריקים בטדי (עונש משחק ללא קהל לבית"ר) אמר טל: "צריך לעשות את הדברים טוב יותר. בכדורגל חייבים לרוץ ללא כדור, זו  דעתי האישית ושאף אחד לא ייקח את זה לכיוון שלו. במחצית השניה דווקא היינו טובים וזה אומר שבמחצית הראשונה לא זזנו מספיק".