מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' שוחח עם אלישע לוי וצפוי לפתוח מול הפועל תל אביב

השוער הביע בשיחה אישית עם המאמן את רצונו לשוב לשער הירוקים במשחק העונה בשני. גם משומר וקטן צפויים לפתוח. גורם בקבוצה על הביקורת: "אנחנו במקום הראשון ולא צריכים להתנצל על כך"

ניר דוידוביץ'
ניר דוידוביץ' | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

ניר דוידוביץ' שוחח היום (שבת) בארבע עיניים עם אלישע לוי והודיע לו כי הוא יכול ורוצה לשחק מול הפועל תל אביב במשחק העונה ביום שני הקרוב. מחר תתקיים התייעצות אחרונה בין המאמן לבין מאמן השוערים של הירוקים גיורא אנטמן, אבל ההערכות הן שדוידוביץ' אכן יפתח, כפי שפורסם כאן כבר ביום חמישי, ולמעשה ישלים קאמבק לאחר הפציעה שגרמה לו לא לשחק עד כה העונה.

20 אוהדים הגיעו לאימון הירוקים היום, עודדו את גיבוריהם ופרצו למתחם בכפר גלים כדי להמריץ את השחקנים לקראת הדייט עם האדומים, שניצחו 0:1 בביקור האחרון בקרית אליעזר. אייל משומר ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני כאשר הרביעיה הקדמית תכלול את ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלשוילי ושלומי אזולאי.

 

מחר יקיים אלישע אסיפה טקטית אחרונה עם חניכיו לקראת המשחק החשוב. שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו באים מהמקום הראשון ולא צריכים להתנצל על זה. אני מאמין שבמשחק כזה, מול כל הקהל, ניראה הרבה יותר טוב ונקווה להשיג תוצאה טובה".