מסתמן: ניר דוידוביץ' יחזור לשער מכבי חיפה מול הפועל ת"א

חצי שנה לאחר משחקו האחרון בקבוצה, בהפסד לבני יהודה שעלה לה באליפות, השוער הוותיק ישוב למשחק העונה מול הדאבליסטית. מוחמד גדיר יחזור לסגל אך לא יפתח, אלישע לוי מתלבט בין משומר לעותמאן

ניר דוידוביץ'
ניר דוידוביץ' | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מסתמן: ניר דוידוביץ' יפתח ביום שני מול הפועל ת"א ויציין את השיבה שלו לליגה, לראשונה מאז הפסד האליפות הכואב מול בני יהודה בבלומפילד במאי האחרון, בבימה הכי מרכזית שיכולה להיות - משחק העונה בקרית אליעזר מול האדומים.

ההחלטה הסופית של השוער הוותיק תגיע רק במהלך סוף השבוע כשהכדור עדיין במגרש שלו, אך על פי כל ההערכות, דוידוביץ' יודיע לאלישע לוי כי הוא כשיר ומוכן לפתוח אחרי הפציעה שהשביתה אותו לזמן רב כל כך. אמיר אדרי שמילא את מקומו של דוידוביץ' בהצלחה, ינסה לשוב להתאמן בשישי לאחר שסבל מכאבים בשבוע החולף.

 

עוד בגזרת החוזרים לעניינים, מוחמד גדיר צפוי לשוב לסגל לאחר שבקושי התאמן בשבועיים האחרונים אך אמש ערך אימון מלא. הקשר לא צפוי לפתוח בהרכב, כאשר נראה שלוי ימשיך לתת את הקרדיט בחלק הקדמי לרביעיה המורכבת מיניב קטן, ליאור רפאלוב, ולדימיר דבאלשוילי ושלומי אזולאי.

בפן הפחות אופטימי, אייל גולסה לא יכול לשוב לאימונים ויחזור בהדרגה רק אחרי יום שני. גם על עידן ורד לא בונים בחיפה למשחק העונה מאחר שגם כך השחקן לא מתאמן תקופה ארוכה. בתחילת השבוע יבדוק אותו הרופא שניתח אותו ואז יוחלט על המשך הצעדים.

 

בהגנה ללוי יש התלבטות בין אייל משומר שמציג יכולת טובה לבין עלי עותמאן. קצב מכירת הכרטיסים להתמודדות עדיין גבוה כאשר כ-1,000 בלבד נותרו בקופות. ההערכה היא שעד מחר תסתיים המכירה. במשטרת חיפה הזהירו את אוהדי הפועל כי מי שיקנה כרטיסים ליציע של הקהל החיפני לא יורשה להיכנס ואף ייעצר במקום. בנוסף, בשל הביקוש הרב מצד אוהדי חיפה ייפתח גם יציע 5 ב' לאוהדים הירוקים.