אריק בנאדו: "אני בכושר טוב. כשיקראו לי לדגל, אהיה פה"

הבלם הוותיק של מכבי חיפה ערך מסיבת עיתונאים, שנועדה להרגיע את הרוחות סביב מעמדו בקבוצה: "לא עזבתי את מכבי חיפה בגלל הכסף. חשבתי לפרוש בקיץ, אבל היה לי חשוב לחזור למועדון בו גדלתי. אני מאמין שעוד אשחק העונה, ובסוף השנה אחליט אם להמשיך"

אריק בנאדו באימון מכבי חיפה
אריק בנאדו באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

מלבד היכולת המקצועית הלא ממש מרשימה, הדבר הנוסף שמעסיק את כל מי שמכבי חיפה קרובה לליבו בתקופה האחרונה הוא מצבו של אריק בנאדו. הבלם הוותיק, שמתייבש על הספסל של אלישע לוי מאז חזר בקיץ למועדון נעוריו, קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת בה סיפר את כל מה שעובר עליו. בנאדו התייחס לחזרה לחיפה בקיץ, לאוהדים שמקללים בגלל העזיבה לבית"ר ירושלים לפני מספר שנים, וכמובן גם לרצון שלו לראות דשא ולשחק כדורגל.

"היתה לי תחושת בטן חזקה בקיץ לפנות ליעקב שחר ולבקש לחזור למכבי חיפה", פתח בנאדו את דבריו. "היה לי חשוב לחזור למועדון שאני כל כך אוהב, חשבתי שיהיה נכון שאסיים כאן את הקריירה. שמחתי שיענקל'ה נענה לבקשתי. לא דרשתי דבר. זה לא שאני לא מקבל כסף, אבל לא היו לי תנאים. לאחר מכן גם אלישע הסכים להחזיר אותי".

אחרי הדברים האלו, התייחס בנאדו לעזיבה לבית"ר לפני מספר שנים: "הרבה אוהדים נפגעו מהעזיבה שלי, אבל הם לא יודעים את הסיבות האמיתיות מדוע עזבתי. לא עזבתי את מכבי חיפה בגלל כסף. יש הרבה אוהדים שמפרגנים על החזרה, זה מחמם את הלב".

"אני מתאמן טוב, מרגיש טוב ובכושר טוב", סיפר בנאדו על מצבו. "לא נעים לי לשבת על הספסל. כל הקריירה הייתי שחקן הרכב. זה לא נחמד, אבל אני מקצוען ואני מקווה שאקבל את ההזדמנות שלי. לכל כדורגלן יש רצון לשחק בהרכב, כרגע אלישע חושב אחרת ואני מכבד את זה".

 

"בשבועות האחרונים הרבה אנשי מקצוע חשבו שאני צריך ומתאים לשחק וזה לא קרה", הוסיף, "יש לי ציפייה כזו, אבל אני חושב שזה יצא מפרופורציות. לקבוצה יש מטרות ולהתעסק רק בי זה לא נכון. חשבתי לפרוש בקיץ, אבל היה לי חשוב לחזור למועדון בו גדלתי".

"אלישע הבהיר לי שלא אהיה שחקן הרכב", סיפר בנאדו על השיחה שהיתה לו המאמן לפני תחילת העונה. "אני מאמין שמי שטוב ישחק. אני מנסה להיראות הכי טוב שאני יכול. ברגע שהמאמן יצטרך אותי, אני אהיה שם בשיא הכוח. מתי שיקראו לי לדגל אני אהיה פה".

 

"בסוף השנה אני אעשה חושבים עם עצמי ואחליט אם להמשיך עוד שנה או לא", התייחס הבלם לעתיד. "עשיתי קריירה לא רעה אפשר להגיד, הייתי בהרכב בכל שנותיי אם זה בנבחרת או בקבוצות ויודעים מה אני שווה. יש לי הרבה מחשבות על החיים אחרי הכדורגל. אם לא אשחק עד סוף העונה אז אגיד שזה מאכזב, אבל אני מאמין שזה לא מה שיהיה.

"אני לא אדבר על שחקנים אחרים, אני חושב שאני מספיק טוב בשביל לשחק, אבל יש צוות מקצועי שמחליט את הדברים האלה", סיכם בנאדו. "אני לא אעביר ביקורת על חברים שלי, אני אוהב אותם".