חלוץ מכבי חיפה, שלומי אזולאי, זומן למבדקים בנבחרת ישראל

החלוץ הצעיר שנמצא בכושר מצוין בתקופה האחרונה ותפס מקום בהרכב הירוקים, יעבור את הבדיקות הרפואיות ועשוי לקבל זימון בקרוב. אלישע לוי: "אנחנו יותר טובים ממה שמדברים עלינו"

אזולאי כובש צמד מול בית"ר
אזולאי כובש צמד מול בית"ר | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

מכבי חיפה לא מבריקה מפתיחת העונה ולמרות שאתמול (ראשון) עלתה הקבוצה לפסגת ליגת העל, הירוקים סופגים ביקורות מכל עבר על היכולת הדלה. בו בזמן, שלומי אזולאי הוא ללא ספק ההפתעה הנעימה ביותר של הקבוצה, אם לא של כל הליגה.

היום (שני) זכה אזולאי להערכה הגדולה מכולן כשזומן למבדקים רפואיים בנבחרת ישראל ואחרי שיעבור אותם הוא צפוי לקבל את זימון הבכורה שלו למדים הלאומיים.

 

בתוך כך, אלישע לוי ערך לשחקניו אסיפה והבהיר להם שלדעתו, הביקורת על הקבוצה אינה נכונה. "אני שמח על הניצחון ואני חושב שאנחנו משחקים יותר טוב ממה שנאמר בתקשורת", אמר המאמן. "ההזדמנויות שהגענו אליהן היו חייבות להפוך לשערים השני והשלישי. אנחנו חייבים להיות יותר חדים ליד השער ולנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם".

בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק הביתי מול הפועל תל אביב. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הפצועים לקראת ההתמודדות החשובה והיוקרתית. מוחמד גאדיר ועלי עותמאן חזרו לאימונים, כשכרגע נראה כי החלוץ עשוי להיות בסגל למשחק. עידן ורד ייבדק על ידי הרופא המנתח שלו ביום ראשון הקרוב ואם יקבע שהפציעה לא רצינית והוא אינו זקוק לניתוח הוא ייכלל בסגל מול הדאבליסטית. בגזרת הכרטיסים, 2,000 כבר נחטפו על ידי אוהדי חיפה ואילו 1,500 הועברו לתל אביב. בסך הכל 10,000 איש כבר הבטיחו את מקומם בקרית אליעזר.