שחקן במכבי חיפה: "זה ניצחון שייתן ביטחון לקראת הפועל ת"א"

אכזבה במכבי חיפה מהיכולת מול הפועל פ"ת, אך שביעות רצון מהמקום הראשון בליגה: "מגיע לנו יותר קרדיט". אדרי ומשומר זכו לחמחמאות על יכולתם

ליאור רפאלוב מול הפועל פתח תקוה
ליאור רפאלוב מול הפועל פתח תקוה | צילום: איתי מלכה, אתר ספורט 5

למרות הניצחון 0:1 על הפועל פתח תקוה שהעלה את הקבוצה לראש הטבלה, במכבי חיפה מאוכזבים מהיכולת שהפגינו שחקני הקבוצה באיצטדיון ר"ג.

"זה ניצחון חשוב מאוד", אמר שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו באים עם בטחון לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, הכדורגל הטוב יבוא בהמשך, גם כאשר יחזרו הפצועים. אבל תמיד טוב לעשות סיכומים אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. למרות היכולת הלא טובה שלנו, אנחנו ראויים לקצת יותר קרדיט. אנחנו במקום הראשון בליגה והקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה".

 

בקבוצה חילקו היום מחמאות לשוער אמיר אדרי, שהציג יכולת טובה, הציל את חיפה ממספר מצבים מסוכנים והיה אחראי על השארת הנקודות, ולאייל משומר ששיחק מצוין והוריד הרבה חלודה. משומר עשוי להמשיך ולקבל קרדיט מהמאמן אלישע לוי גם מול הפועל ת"א.

אייל גולסה, שיחזור לאימונים מלאים רק בעוד שבועיים, עידן ורד ומוחמד גאדיר, שמצב פציעתו בגב אינה ברורה, ייעדרו מהמשחק מול הדאבליסטית. גם השוער ניר דוידוביץ' נמצא בתמונת ההרכב, ואם יודיע ללוי שהוא מוכן לפתוח במשחק, הוא יעמוד בין הקורות במקום אדרי.

 

הבוקר החלה בקופות "גרבר" מכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א. האדומים קיבלו 1600 כרטיסים, בעוד שאוהדי חיפה יהנו מ-6000 כרטיסים. ההערכה היא שעד יום שישי יאזלו כל הכרטיסים, זאת מאחר וכבר היום, מיד עם פתיחת הקופות, הגיעו אוהדים רבים לרכוש כרטיס ולהבטיח את מקומם במשחק.

 

הבלם אריק בנאדו יקיים מחר מסיבת עיתונאים, אולם לא מדובר בהודעת פרישה. בנאדו מתכוון ליישר קו עם המערכת בנסיון להרגיע את סאגת הישארותו בקבוצה. בנאדו יודיע כי לפחות בשלב זה אין בכוונתו לפרוש והוא ממשיך בחיפה.