היום שאחרי: קורנפיין ומלמיליאן שוחחו. פרננדס איחר ויעמוד לוועדת משמעת

יו"ר ומאמן בית"ר ירושלים דנו במצב הקבוצה, לאחר התבוסה המשפילה 3:0 באשדוד. הקשר הארגנטינאי ממשיך בשלו וצפוי להיקנס ב-10,000 שקלים

איציק קורנפיין
איציק קורנפיין | צילום: אתר ספורט 5

ביום שאחרי ה-3:0 המביך למ.ס. אשדוד, ואחרי שהקבוצה כבשה עוד פסגה לא מחמיאה והפכה לסופגת מספר אחת בליגת העל, אפשר להגדיר את האווירה בבית"ר ירושלים הבוקר (ראשון) כהלם לכל דבר. בבית וגן היתה דממה מוחלטת היום, כאשר בעקבות ההחלטה בבית וגן לא לדון כלל בפיטוריו של אורי מלמיליאן, המאמן קיים שיחה בארבע עיניים עם איציק קורנפיין בה דנו השניים על הצעדים הנחוצים במועדון.

מי שבשבילו עסקים כרגיל הוא דריו פרננדס, שבפעם ה-902,324 איחר לאימון בחצי שעה ויעמוד לוועדת משמעת. כזכור, הקשר הארגנטינאי כבר היה מעורב באינספור תקריות בהן חוסר רצינות באימונים, תאקלים עם חבריו לקבוצה וכמובן עניין האיחורים שכבר עלה לו ב-5,000 ש"ח בסוף השבוע שעבר. פרננדס צפוי להיקנס ב-10,000 ש"ח, כאשר בכך יופעל הסעיף על תנאי שעומד נגדו.

 

"הושפלנו. המצב קשה. אני אשב עם איציק ונצטרך לקבל החלטות", אמר אמש המאמן המובס, אורי מלמיליאן והוסיף: "אני כן מאמין שאני יכול לשנות את המצב. אין ספק שיש מחשבות על איך מתקנים ומשנים אחרי משחק כזה".

מאמן בית"ר נשאל על תחושותיו האישיות וענה: "זה לא היה נעים, אבל אין מה לעשות. במחצית השניה לא היינו במשחק. זה היה יכול להיגמר גם ב-0:6 או 0:7 לאשדוד. מה בהמשך? רק עכשיו סיימנו את המשחק, נשב עם ההנהלה ונראה מה עושים. אין כאן עניין של להרים ידיים, אנחנו פשוט מקבלים גולים שאנחנו לא צריכים לקבל. חבל שהתפרקנו כבר אחרי השער הראשון".