בית"ר ירושלים: מלמיליאן הוציא את עידן טל ואבירם ברוכיאן מההרכב

המאמן מתכנן שינוי רציני בהרכב ובמקום שני הכוכבים, צפויים לפתוח שי חדד ודריו פרננדס. סרג' איילי וקובי מויאל פצועים ולא יתלבשו למשחק שייערך באשדוד ללא קהל

ברוכיאן אחרי החמצה
ברוכיאן אחרי החמצה | צילום: אתר ספורט 5

אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו, אורי מלמיליאן העניק ראיון נרחב שבו שפך את אשר על ליבו בנוגע למצבה הרעוע של בית"ר י-ם. היום (שישי), באימון המסכם לפני המפגש מול מ.ס. אשדוד, המאמן הראה שהוא לא מסתפק רק בדיבורים, כשהוציא מההרכב את שני הכוכבים הגדולים שלו - עידן טל ואבירם ברוכיאן.

יש לציין כי המהלך של מלמיליאן הגיע לאחר שבוע בו דיברו בבית וגן על זעזועים גדולים בהרכב. היום הראה המאמן כי אצלנו אין חסינות לאף שחקן, בלי קשר לוותק ולמעמד שלו. טל וברוכיאן, שהוא כידוע אחיינו של מלמיליאן, יפנו את מקומם לדריו פרננדס, שכבש את שער היתרון מול באר שבע והיה מהבולטים במגרש, ולשי חדד שהמשחק באמצע השבוע היה הראשון שלו העונה, ובו הציג יכולת טובה.

 

קובי מויאל, שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, לא יהיה בסגל בשבת כשגם סרג' איילי לא יתלבש מסיבות מקצועיות. "אנחנו צריכים להיות עם הראש למעלה ולבוא נחושים כדי להוציא תוצאה", אמר מלמיליאן לשחקניו באסיפה, בה גם נכח היושב ראש איציק קורנפיין שבחר לא לדבר.

בית"ר תגיע למשחק באיצטדיון הי"א אחרי שבוע סוער, כשרק אתמול (חמישי) היא ספגה עונש של משחק ללא קהל, שני משחקים נוספים בהם ייסגר היציע המזרחי וקנס בסך 30 אלף שקלים, זאת בעקבות התפרעות האוהדים במשחק מול בני יהודה (2:1) והקריאות הגזעניות במפגש עם בני סכנין (0:0).

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; כריסטיאן אלבארס, כריסטיאן גונזאלס, מושיקו מישאלוב, אבי ריקן; שי חדד, דן אינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן; עמית בן שושן, סמואל יבואה.