איציק קורנפיין: "אני מוטרד מהמצב, האכזבה היא מכולם"

יו"ר בית"ר ירושלים על פתיחת העונה החלשה של קבוצתו: "הסגל מצוין, יש לנו סבלנות. אנחנו עוד נשתפר"

איציק קורנפיין
איציק קורנפיין | צילום: אתר ספורט 5

ניצחון ליגה אחד, רק 5 נקודות ומקום 13 בטבלה - זהו המאזן המאכזב של בית"ר ירושלים מפתיחת העונה. גם בגביע הטוטו הקבוצה של אורי מלמיליאן רחוקה מלהבריק, כשאתמול סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל ב"ש.

אבל בבית"ר ממשיכים גם היום להאמין שניתן לצאת לדרך חדשה ולחלץ את העגלה מהבוץ. "אין ספק שהיכולת המקצועית שלנו מתחילת העונה, להוציא את המשחקים מול הפועל באר שבע ומכבי חיפה, היא לא טובה", אמר היום יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, בראיון לאתר ערוץ הספורט. "זו לא היכולת לה אנו מצפים, והמאזן שלנו הוא לא מה שייחלנו לו בתחילת העונה. יש לנו סבלנות ואנחנו מסתכלים לטווח הרחוק".

 

ש: יש מישהו ספציפי שאתה מאוכזב ממנו?

"מאוכזבים מכולם, מאחרון השחקנים ועד היו"ר. כולנו מאוכזבים מהתוצאות. זה לא שחקן ספציפי ולא אדם ספציפי. כולנו לא עושים את מה שאנו יכולים ורוצים לעשות. כדורגל מודדים בסופו של דבר רק בתוצאות, וכרגע הן לא משביעות רצון. אני, כראש המערכת, מסתכל לא רק על מה שעשינו בשבעה מחזורי ליגה אלא גם קדימה. אני לא יכול להגיד שאני לא מוטרד מהמצב. מצד שני, כשהבאתי לבית"ר את אורי מלמיליאן אמרתי שאני מקווה ומאמין שהשידוך יהיה לטווח ארוך, ובדרך הזו אני בוחן את הדברים. אין לי ספק שהתוצאות ישתפרו".

ש: בית"ר נכון להיום היא קבוצת תחתית?
"ממש לא. יש לנו סגל מצוין. אני בטוח שעם עבודה קשה מאוד, והעובדה ששחקנים יפנימו שהשם של המועדון לא ינצח להם משחקים, אנחנו עוד נשתפר. למזלנו, עבודה קשה זה הדבר שהכי קל ליישם וזה מה שיקרה".

 

ש: דריו פרננדס יעמוד היום לוועדת משמעת פנימית. מה עומד לקרות?
"מתחילת העונה היה מספר תקריות עם דריו שהפתיעו אותנו שבכלל התרחשו. אבל דריו הוא שחקן טוב וחשוב למועדון. אני מקווה שהוא יבין את מקומו ויתיישר עם הקו והדרך של המאמן, כי רק כך הוא יוכל לעזור לנו ואנחנו לו".

 

הערב תעמוד בית"ר בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל על שני אירועים שהתרחשו במשחקים מול בני יהודה ובני סכנין בליגה הקשורים להתנהגות בלתי ספורטיבית מצד אוהדי הקבוצה.

 

"נבוא לוועדת המשמעת ונציג את מה שיש לנו להציג בנוגע לשני האירועים המצערים", אמר קורנפיין, "בלי שום קשר לבית"ר - עונשים של משחקים ללא קהל הם לא יעילים ולא משיגים את המטרה. נציג את הטיעונים שלנו ואני מקווה שלא נקבל עונש מהסוג הזה".