ניר דוידוביץ' קרוב לחזרה: "עברתי תקופה קשה"

אחרי פציעה ממושכת, שוער מכבי חיפה עשוי לפתוח בקרב הגדול מול הפועל ת"א, בעוד 10 ימים: "לא חשבתי על פרישה. הגוף כואב בגלל כל הזינוקים שעשיתי השבוע, אבל אני בדרך הנכונה"

ניר דוידוביץ'
ניר דוידוביץ' | צילום: רויטרס

ניר דוידוביץ', שוערה בן ה-34 של מכבי חיפה, עשוי לשוב למגרשים בעוד כעשרה ימים, בדיוק למשחק הגדול מול הפועל תל אביב. שוער הירוקים, המחלים מפציעה בברכו, עדיין לא שיחק העונה ובחיפה מקווים כי יהיה כשיר במאת האחוזים עד למשחק העונה.

"לא חשבתי על פרישה למרות שעברתי תקופה לא קלה עם הכאבים", אמר דוידוביץ' לאתר ערוץ הספורט בהתייחסו לזמן הממושך בו בילה מחוץ לכר הדשא, "עדיין לא הגעתי לשלב הזה. עשיתי את השיקום ולקחתי לי את הזמן. אמרתי לעצמי שבסופו של דבר הכאבים יעברו. זו הרגשה נהדרת מבחינתי כי מאוד רציתי לחזור, וכבר ביום הראשון שהתאמנתי הרגשתי טוב, במיוחד אחרי שהתחלתי לזנק קצת בשער".

 

"זו הייתה הרגשה טובה למרות כל הגוף כואב לי בגלל זה", הוסיף השוער, "אני עדיין חלוד וצריך לאט לאט להיכנס לעניינים, אבל אני בהחלט בדרך הנכונה ומקווה לחזור כמה שיותר מהר לשער הקבוצה".

לקראת המשחק מול האדומים אמור דוידוביץ' להגביר את קצב האימונים. בחיפה ציינו שחזרתו של השוער הוותיק אל בין הקורות אינה גורעת קרדיט מיכולתו הטובה של אמיר אדרי, מחליפו, מפתיחת העונה.

 

אתמול נכח דוידוביץ' עם יתר שחקני חיפה בבית השאנטי בסמוך לשדה בוקר. השחקנים, והבעלים יעקב שחר, חנכו את מגרשי הכדורגל והכדורסל במקום מתרומות שהעביר שחר לטובת כ-60 נערים ונערות השוהים במקום. "בעצם הביקור שלנו בבית השאנטי הוספנו קצת שמחה לנערים ולילדים, אז עשינו דבר טוב", אמר דוידוביץ', "אפשר היה להתרשם מהמתקן היפה במקום. אין ספק שהנערים האלה מקבלים תנאים טובים ואני מקווה מאוד שהם יצליחו".

 

בקבוצה מנסים להוריד פרופיל בכל הנוגע לסאגת אריק בנאדו. הבלם הוותיק ממשיך להתאמן כרגיל, אך במקביל שוקל את עתידו בקבוצה. בנאדו עשוי לקבל החלטה כבר בימים הקרובים האם ימשיך בקבוצה עד תום העונה או יפרוש מכדורגל.