יעקב שחר: "אריק בנאדו ישאר בחיפה עד סוף העונה"

הבעלים של מכבי חיפה התייחס לסאגת הבלם הוותיק: "אינטרסנטים מלבים את האש". מקורבים לשחקן: "הוא חזק ולא חושב לעזוב". הערכה: עידן ורד לא יזדקק לניתוח

אריק בנאדו באימון מכבי חיפה
אריק בנאדו באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

סאגת אריק בנאדו מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי שאתמול הועדף הבלם הצעיר סרי פלח בהרכב מכבי חיפה על פני בנאדו במשחק גביע הטוטו מול קרית שמונה (1:1), והבוז שספג הבלם הוותיק מהקהל כשנכנס למגרש, התייחס היום לראשונה נשיא הקבוצה, יעקב שחר, לעניין והבטיח כי למרות מחאות הקהל בנאדו ימשיך במועדון.

"יש גורמים אינטרסנטים שמלבים את האש סביב אריק בנאדו. זה שמאמן מחליט לנצל את גביע הטוטו כדי לנסות ולהריץ שחקנים צעירים בעמדה שכולם טוענים שאנו לוקים בה מאז שעזבו שני שחקנים מרכזיים - זה בסדר גמור. לא קרה כלום. אריק בנאדו יישאר במכבי חיפה עד סוף העונה".

 

גורמים המקורבים לשחקן אמרו הבוקר לאתר ערוץ הספורט: "הוא חזק, הוא לא חושב כרגע לעזוב וימשיך לחכת להזדמנות שלו".

בצוות המקצועי של חיפה דאגו לציין את היכולת הטובה שהפגין הבלם הוותיק כשנכנס במחצית השנייה, ונראה כי הצדדים ינסו להוריד פרופיל כדי שיוכלו להתקדם קדימה.

 

עידן ורד עדיין ממתין לתוצאות של בדיקת ה-CT שעבר בכתפו. אם יתברר שהוא זקוק לניתוח לא ישוב הקשר לשחק העונה. במידה ולא יצטרך לעבור ניתוח יעבור ורד הליך שיקום של חודש ימים.

 

פיטר מסיללה, יניב קטן, ליאור רפאלוב ושי מימון צפויים להיות כשירים למשחק הליגה הבא של הקבוצה, מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון.