גביע הטוטו: מכבי חיפה והפועל קרית שמונה סיימו בתיקו 1:1

ג'ון קולמה העלה את הירוקים ליתרון, אך אלרואי כהן השווה כעבור שתי דקות בלבד. בנאדו עלה במחצית השניה וספג שריקות בוז מהקהל הירוק

ג'ון קולמה
ג'ון קולמה | צילום: שרון בוקוב

עם כל הכבוד ל-1:1 שהיה הערב (שלישי) בין מכבי חיפה להפועל קרית שמונה בגביע הטוטו, את הפוקוס "גנב" אריק בנאדו. מאז שחזר ללבוש את המדים הירוקים, הבלם הוותיק לא ממש רווה נתת. זה התחיל עם קללות וגידופים מצד האוהדים שלא סלחו לו על המעבר לכסף של בית"ר, ונמשך עם חוסר יחס מצד אלישע לוי מבחינה מקצועית. הערב, הגיע רגע השפל מאז שב בנאדו לקרית אליעזר. מאמן הירוקים בחר להעניק מנוחה לשי מימון, ולמרות העובדה הזו בנאדו נותר על הספסל, כאשר מי שהועדף על פניו היה סרי פאלח בן ה-19. בפתיחת המחצית השניה נכנס בנאדו לכר הדשא ו"זכה" לשריקות בוז מהקהל.

בדקה הרביעית הגיע המצב הראשון של הירוקים. אזולאי מסר אחורנית לסילבה. הקשר הפורטוגלי הפציץ בנגיעה אחת למסגרת, עמוס היה עירני והדף לקרן. בדקה ה-12 הגבהה טובה של בוקולי הגיעה לראשו של חמד, החלוץ נגח חלש ואיפשר לעמוס לעצור בקלות. כעבור 8 דקות חיפה עלתה על הלוח. כדור קרן הגיע לראשו של אזולאי. החלוץ נגח לעברו של קולמה שהמשיך בנגיחה משלו לרשת של עמוס - 0:1 לחיפה. היתרון החזיק מעמד דקתיים בלבד. אלרואי כהן הגיע לאחד-על-אחד מול אדרי והקפיץ באלגנטיות לרשת - 1:1 בקרית אליעזר.

 

סולליך נכנס בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-55 הוא פרץ לרחבה ובעט, אך הכדור היה לא מדויק. גם אריק בנאדו נכנס במחצית השניה ו"זכה" לשריקות בוז מצד האוהדים הירוקים שעדיין לא סלחו לו על המעבר בזמנו לבית"ר ירושלים. עד הסיום השחקנים פחות או יותר העבירו את הזמן. 1:1 בין חיפה לק"ש, ההכרעה בבית תחכה למחזור האחרון.