איציק קרונפיין לשחקני בית"ר ירושלים: "אנחנו לא לוקחים נקודות ויש לי תחושה שזה עובר לידכם"

יו"ר הקבוצה דיבר עם השחקנים לקראת המשחק מול בני סכנין בשני (20:45) והיה חד משמעי: "אנחנו לא מרוצים מהמצב". מישאלוב: "יודעים מה זה סכנין לאוהדים, אבל אותנו מעניין רק לנצח"

איציק קורנפיין
איציק קורנפיין | צילום: אתר ספורט 5

אחרי שכבר היה נדמה כי אורי מלמיליאן ושחקני בית"ר ירושלים יצאו ממשבר פתיחת העונה שחוו, הגיע ההפסד המפתיע לבני יהודה 2:1 במחזור האחרון בליגת העל וטרף מחדש את הקלפים במועדון הירושלמי. מחר (שני) תארח בית"ר את בני סכנין בטדי למשחק טעון במיוחד.

יושב ראש בית"ר, איציק קורנפיין, שוחח היום עם השחקנים באסיפה ואמר: "מבחינה מקצועית זה לא סוד שאנו לא מרוצים, שאתם לא מרוצים. יש כאן שחקנים מצויינים, אבל כנראה שבליגה שלנו זה לא מספיק. אנחנו לא לוקחים נקודות ויש לי תחושה שהכל עובר לידכם. הדרך של ההפסדים לא מקובלת כאן".

 

קורנפיין המשיך בדברים הקשים: "הסוד של בית"ר היה מאז ומעולם האחדות בחדר ההלבשה, וחבל שזה לא נראה ככה בתחילת העונה. זה טוב שיש מלחמה על ההרכב אבל תבטאו את זה לדברים חיוביים ולא שליליים. המשחק מול סכנין הוא על שש נקודות".

אחרי שהיושב ראש סיים, פנה אורי מלמיליאן לשחקניו: "נגד בני יהודה היתה לנו מעידה. אנחנו צריכים לעלות עם מוטיבציה ואין סיבה שלא ננצח. זה משחק של עונה. אם ננצח, נתקרב למקום השישי. יש לנו חומר מצוין - יותר טוב מלפחות עשר קבוצות בליגת העל".

 

לפני האימון התייחס מושיקו מישאלוב למשחק הראשון שלו, בתור שחקן בית"ר י-ם, מול בני סכנין: "כל משחק הוא בסופו של דבר על שלוש נקודות ובמקרה הזה, בגלל המיקום שלנו, אפשר לומר שזה על שש נקודות. אני יודע מה זה סכנין בשביל אוהדי בית"ר, אבל לי חשובות רק הנקודות".

 

"אנחנו לא מתסכלים על מה שהיה אלא על מה שיהיה", הוסיף מישאלוב, "ארבע נקודות בשישה מחזורים זה לא הרבה, אבל יש עוד זמן". ומה לגבי הטיפול החדש בעבירות המשמעת בקבוצה? "מריבות זה לא בריא", אמר הבלם, "אנחנו צריכים להגיע בראש שקט למשחקים וזה מפריע".

"חשבנו שעלינו על דרך המלך אחרי התיקו בחיפה", אמר קשר הקבוצה, סטיבן כהן, לאתר הקבוצה הרישמי והוסיף: "אבל אז הגיע ההפסד במחזור האחרון לבני יהודה וזה עצר לנו את כל המומנטום החיובי. אנחנו נמצאים במצב שבו כל תוצאה פרט לניצחון תחשב לכישלון עבורנו. בני סכנין במקום האחרון כעת והשחקנים יבואו להילחם על הנקודות, אבל אנחנו לא צריכים להתחשב באף קבוצה ולקחת שלוש נקודות".

 

הקשר גם התייחס להפסד האחרון לבני יהודה: "כבר הובלנו, אך לא ידענו לשמור על התוצאה ובמחצית השניה בני יהודה ניצלו את החולשה שלנו. זה היה פנצ'ר אבל מול סכנין נתקן את ההפסד הזה. יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד ובטדי אנחנו יכולים לשחזר את היכולת מול הפועל באר שבע (1:5).

 

נשיא הקבוצה והבעלים, ארקדי גאידמק, יגיע לטדי למשחק לאחר שנה וחצי בהם שהה בחו"ל ולא נכח במשחקי הקבוצה. דריו פרננדס לא צפוי לפתוח גם מחר.

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; מושיקו מישאלוב, כריסטיאן גונסאלס, אבי ריקן, כריסטיאן אלבארס; עידן טל, דן אייבינדר, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן; עמית בן שושן, סמואל יבואה.

מאיר כהן: "אנחנו לא נופלים מבית"ר"

ומה בצד השני? "אנחנו לא נופלים מבית"ר ואנו באים כדי לנצח", אמר מאיר כהן, שוערה של סכנין, לאתר ערוץ הספורט. "כבר נגד חיפה נראינו טוב יותר ואילולא הפנדל המצחיק היינו יוצאים עם נקודה. שרקו נגדנו לחמישה פנדלים בששת המשחקים האחרונים. אני מקווה שהמשחק יוכרע על הדשא ולא יישרק נגדנו איזה פנדל מצחיק".

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לשחקנים: "נראיתם טוב נגד מכבי חיפה, אהבתי הרבה דברים שעשיתם שם. למעט מכבי והפועל תל אביב הליגה הזו די שווה והקבוצות פחות או יותר באותה רמה. אני מאמין בכם שתוכלו לחזור עם תוצאה טובה מטדי ותתנו את הכל".

הרכב משוער: מאיר כהן, לואב כיאל, טל חן, פטי יא יא, מהראן אבו ריא, מאטיץ, נסטיה צ'ך, חלאיילה, חמאד גנאים, אחמד קאסום, עוביידה זובידאת.