ליאור רפאלוב: "מעדיף להיות פחות טוב ולקחת 3 נקודות"

קשר מכבי חיפה מאוכזב מה-1:1 בבית מול מ.ס אשדוד: "כרגע הדברים לא מתחברים, אנחנו בתקופה לא טובה". דאגה במועדון בנוגע למצבם של עידן ורד ועלי עותמאן, שהצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

"הייתי מעדיף להיות פחות טוב ולקחת 3 נקודות", אמר ליאור רפאלוב לאתר ערוץ הספורט בעקבות ה-1:1 של מכבי חיפה מול אשדוד, תוצאת התיקו השלישית של הירוקים מתחילת העונה.

"אנחנו בתקופה לא טובה, למרות שאנחנו עובדים קשה באימונים. כרגע זה לא נראה טוב, הדברים לא מתחברים", ניתח הקשר, שכבש את שער השוויון. "יש לא מעט פציעות והגם ההרכב לא מגובש ולא רץ לאורך המשחקים עד כה. למרות הכל, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהנקודות. אני מאמין בקבוצה ויודע שיהיה סגל מצוין שעוד יצליח להתחבר ולהתמודד על כל התארים. אנחנו משתדלים מאוד כרגע. אני יודע שזה לא הולך כמו שהקהל מצפה. קיבלנו שערים במשחקים האחרונים שלא היינו מקבלים בעבר, וזה מקרין לחץ וגורם חוסר בטחון אצל חלק מהשחקנים. אנחנו היותר ותיקים מנסים לעזור ולתמוך. צריך סבלנות".

 

רפאלוב ופיטר מסיללה היו היחידים שהיו ראויים לציון בעקבות היכולת שלהם. רפאלוב נמצא בתקופה טובה, לוקח אחריות ומפגין יכולת מצוינת. נראה שהשחקן שידרג עצמו מבחינה מקצועית ומבחינת המנהיגות, והוא ללא ספק הופך לאחד המנהיגים הבלתי מעורערים של חיפה העונה. עם זאת, גם בהנהלה, כפי שגם אמר הקשר, מתייחסים למכת הפציעות הבלתי נגמרת של מכבי חיפה כאחת הבעיות המרכזיות שגורמת לחוסר היציבות של ההרכב ומונעת בשלב זה מחיפה להציג יכולת גבוהה יותר.

אל ניר דוידוביץ', יניב קטן, אייל גולסה ומוחמד גאדיר הפצועים הצטרפו בסוף השבוע עידן ורד ועלי עותמאן. ורד, שייבדק היום על ידי הרופא שניתח אותו, ייעדר, במידה שלא מדובר בפציעה קשה, כשלושה שבועות. במידה שמדובר בפציעה קשה, הוא עלול להיעדר תקופה ארוכה מאוד, כאשר ביום שלישי יעבור בדיקת CT על מה לברר את חומרת מצבו.

 

עותמאן שוחרר בשישי מבית החולים לאחר שבבדיקות לא נמצאו ממצאים חריגים. בכל מקרה, עותמאן, שלא מצוי בכושר טוב, יקבל מנוחה בגביע הטוטו בשלישי מול קרית שמונה ומי שאמור להחליף אותו יהיה אייל משומר.

 

"הקבוצה עוד לא מחוברת ומעבר לזה אנחנו משחקים לא טוב, למרות שאת המשחק מול אשדוד היינו צריכים להכריע כבר במחצית הראשונה", אמר שחקן בחיפה. "אם חוטפים ראשונים ונכנסים לפיגור יש קצת הפקרות בהגנה. כולם עולים למעלה ומנסים להציל את המולדת ובנס לא חטפנו את השני והשלישי. מקווים שכל השחקנים יחזרו כמה שיותר מהר ואז תראו את חיפה משחקת טוב יותר".

 

בחיפה מתנחמים מקצב צבירת הנקודות ומכך שבתום 7 מחזורים הירוקים בצמרת הגבוהה בלי הפסד. ביום רביעי תתארח מכבי חיפה בשדה בוקר בעקבות תרומתו של נשיא המועדון יעקב שחר לבית השאנטי במקום ולמתקן הספורט החדיש שנבנה שם. המועדון השיק מנוי חדש לחמשת משחקי הבית הקרובים, ביניהם הדרבי החיפאי ומפגשים מול הפועל ומכבי ת"א, כאשר המחירים ינועו בין 205 ל-490 שקלים.