דריו פרננדס הוחזר לסגל בית"ר ירושלים לאחר שיחת הבהרה

הקשר נפגש עם המנכ"ל איציק קורנפיין והמאמן אורי מלמיליאן, השלושה יישרו את ההדורים. החלוץ סמואל יבואה טס לחופשת מולדת בגאנה

דריו פרננדס
דריו פרננדס | צילום: שרון בוקוב

סימני שאלה רבים התעוררו בבית"ר ירושלים לאחר שקשר הקבוצה, דריו פרננדס, לא נכלל בסגל למשחק האחרון מול מכבי חיפה. היום (שלישי) התקיימה שיחת הבהרה בין יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, המאמן אורי מלמיליאן והשחקן.

בפגישה, שני הצדדים חשפו את כל אשר על ליבם במטרה ללבן את העניינים. כזכור, בסיום המשחק בקרית אליעזר אמר מלמיליאן שכל השחקנים יודעים, שמי שרוצה לשחק בקבוצה צריך להתאמן כמו שצריך.

 

למרות שלא נכלל בסגל, הגיע דריו פרננדס למתחם האימונים בבית וגן ב-3 הימים האחרונים והתאמן, וגם ביום החופש הוא ערך אימון אישי. לאחר שיחת ההבהרה, שיחררו בבית"ר הרבה אוויר והשחקן המוערך יחזור לסגל הקבוצה.

בעניין אחר, חלוץ הקבוצה, סמואל יבואה, שכבש בתיקו מול חיפה, נסע למולדתו בגאנה לחופשה. בקבוצה אמרו שיבואה התרגש מאוד מכך שבאו לקראתו. בימים אלו בבית"ר משלימים את התכתובת מול משרד הפנים במטרה שבני משפחתו של החלוץ יוכלו להגיע ארצה.

 

לאחר חמישה מחזורים, בית"ר מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם ניצחון, תיקו ושלושה הפסדים. המשחק הבא יהיה לאחר פגרת הנבחרת מול בני יהודה ודרור קשטן, שנמצאים מקום אחד מעליהם.