דריו פרננדס לא ייכלל בסגל בית"ר למכבי חיפה. במועדון טוענים: "הוא לא כשיר"

גורמים אחרים בקבוצה טוענים כי ישנן סיבות נוספות לאי הכללתו של הקשר בסגל למשחק (ראשון, 20:45). גם בן יוסף יישב ביציע. כריסטיאן גונזאלס החלים ויפתח בהגנה

פרננדז במשחק מול הפועל ב"ש
פרננדז במשחק מול הפועל ב"ש | צילום: אתר ספורט 5

עד לפני כמה שבועות דריו פרננדס היה האדם המחוזר בעיר הבירה. בשלהי הסבך הכלכלי של בית"ר ירושלים, הניסיון להשאיר את הקשר הארגנטינאי בארץ נשען על מילים כמו "נאמנות, אהבה, סמל וכו'" אולם כעת, כאשר הקבוצה של אורי מלמיליאן יוצאת למשחק חוץ סופר קשה מול מכבי חיפה, פרננדס לא נכלל בסגל.

הסיבה הרשמית היא אי כשירות פיזית אולם את האימון המסכם השלים הקשר ובמועדון יש הטוענים כי קיימות סיבות עמוקות יותר, בעלות גוון משמעתי, לאי הכללתו ברשימת היוצאים לכרמל. פרננדס ששיחק 15 דקות בלבד בניצחון הנאה 1:5 על הפועל ב"ש, לא תורגל בהרכב במהלך רוב השבוע.

 

מי שיצטרף אליו על אזרחי הוא הבלם תומר בן יוסף, שלא הצליח להתאמן והוכרז סופית כלא כשיר. לעומתו, כריסטיאן גונזאלס השלים אימון מלא, הוכרז ככשיר ויפתח במרכז ההגנה. בכל מקרה, מלמיליאן לא מתכנן שינויים לעומת ההרכב שניצח בשבת.

 

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אביתר ברוכיאן, עידן טל, דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סטיבן כהן, סמואל יבואה.