גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 1:3

אחרי הפתיחה הקשה בליגה, הגיע ניצחון בכורה לאורי מלמיליאן כמאמן בית"ר. בן שושן, איינבינדר ואיילי כבשו למארחים, ערן לוי כבש שיוויון זמני בלבד לאורחים

עמית בן שושן
עמית בן שושן | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל בית"ר ירושלים בטח לא נמצאת במצב בו היא יכולה להיות סלקטיבית. הקבוצה של אורי מלמיליאן רשמה הערב (ראשון) ניצחון בכורה לעונת 2010/11 בדמות 1:3 על הפועל אשקלון. אולי זו הנוכחות של גומא אגיאר ביציע, אולי הרכש החדש שהתאקלם ואולי סתם יום טוב בלי סיבה אבל שערים של עמית בן שושן, דן איינבינדר וסרג' איילי סידרו 3 נקודות למרות שער שוויון זמני מבית היוצר של ערן לוי.

"נכון שכיף לנצח אבל אנחנו כבר מתכוננים למשחק של שבת", אמר מלמיליאן בסיום, "לא נהיה שאננים בגלל הניצחון, זה בסך הכל נותן ביטחון לשחקנים וזה מה שהם צריכים. בשבוע האחרון יש שינוי ברצון של השחקנים אבל הרצון הוא לא מספיק. כדורגל זה תוצאות, אנחנו חיים על תוצאות".

 

בדקה ה-5 קיבל עידן טל הגיע למצב בתוך הרחבה ובעט טוב. הכדור פגע בעמית בן שושן ונכנס פנימה, 0:1 לבית"ר. השוויון האשקלוני הגיע כעבור 22 דקות. ערן לוי בעט כדור חופשי מ-34 מטרים. אוהד סיידוף, משום מה, הופתע מהעובדה שהחלוץ סיכן את השער וראה את השוויון, 1:1.

 

בדקה ה-38 הרחיקה הגנת אשקלון את הכדור לא טוב ודן אינבנדר הגיע מאחור, בעט מ-22 מטרים לפינה של סטפן אהורלו ורץ לחגוג את ה-1:2. המחצית השניה לא בישרה הרבה ובדקה ה-93, בזמן שאשקלון חיפשה נואשות את השוויון, נשאר סרג' איילי המחליף לבד מול השוער האורח, עבר אותו וגילגל פנימה, 1:3 לבית"ר בסיום.