מלמיליאן: "שמות גדולים לא ישחקו אצלי, מי שלא ירוץ יישב על הספסל"

מאמן בית"ר לא חסך ביקורת משחקניו בשל היכולת הירודה בהפסד למכבי פ"ת ומתחילת העונה: "שחקנים עם ניסיון צריכים להוות דוגמה ולסחוב את הקבוצה"

מלמיליאן באימון של בית"ר
מלמיליאן באימון של בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

חפוית ראש ומוכה בפעם השלישית ברציפות, הפעם אחרי 2:1 למכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) אימון בבית וגן. המאמן אורי מלמיליאן לא חסך ביקורת מהשחקנים שלו, כשכינס אותם לשיחה קשה על כר הדשא.

"אפס נקודות בשלושה משחקים זה לא מתאים לבית"ר ירושלים ולא משנה מהן הסיבות", אמר בכעס המאמן. "אמרתי את זה לפני שבועיים ואני אומר גם היום: שמות לא ישחקו אצלי. מי שלא ירוץ ולא ייתן מה שהוא צריך לתת יקבל את המשכורת שלו ויישב על הספסל".

 

לאחר מכן הפך מלמיליאן לספציפי יותר: "לא יכול להיות שמאיר לוי בא אלי בהפסקה ואומר לי: 'תוציא את דריו פרננדס כי הוא מאבד את הראש ויקבל אדום'. שחקנים עם ניסיון צריכים להוות דוגמה ולסחוב את הקבוצה על הגב שלהם".

בסיום האימון היום, כנראה כחלק משינוי בתכנית האימונים, השחקנים עשו ריצות ארוכות ומתישות. בית"ר תכננה שני משחקי אימון, אחד מול קבוצת הנוער (שבוטל) ומול הפועל פ"ת (שביקשה לדחות), ובקבוצה סידרו במקום זה מפגש עם הפועל רמת גן ביום חמישי.

 

מהאימון נעדרו דריו פרננדס שסובל ממתיחה ונצטווה לנוח מספר ימים, כמו גם אבי ריקן שיעבור מחר בדיקת MRI לאבחון חומרת הפציעה בקרסולו. גם שמעון גרשון שממתין לבדיקות והבלמים מתן בראשי ושמוליק קוזוקין, שמחלימים בהדרגה מפציעות, לא התאמנו עם חבריהם. מי שחזר לפעילות הוא המגן הצ'ילאני כריסטיאן אלבארס, שמקווה להגיע לכושר מלא עד למחזור הבא בעוד שבועיים, בו תפגוש בית"ר את הפועל באר שבע. עוד לפני כן תארח הקבוצה את הפועל אשקלון בגביע הטוטו.