בית"ר ירושלים: אביתר ברוכיאן ודן איינבינדר יעלו בהרכב מול מכבי תל אביב

צמד שחקני הבית הצעירים יקבלו הזדמנות במשחק הערב (20:00) על חשבון מויאל ודסה. טוטו תמוז צפוי לפתוח בחוד לצידו של עמית בן שושן

מלמיליאן באימון של בית"ר
מלמיליאן באימון של בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

בית"ר ירושלים ערכה בשבת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי ת"א. אחרי שבשישי ערך המאמן, אורי מלמיליאן, שיחת מוטיבציה ארוכה לשחקנים בה הבהיר להם כי "לא יהסס לערוך שינויים משמעותיים בהרכב כבר במחזורי הפתיחה", בתרגול הטקטי לקראת מחר ראו השחקנים כי הוא התכוון לכל מילה.

על פי התרגול, מלמיליאן מתכנן שני שינויים בהרכב הפותח לפני המשחק הראשון של הקבוצה בטדי. אביתר ברוכיאן נוסה בעמדת המגן השמאלי, ובקישור הורכב דן אייבינדר על חשבונו של קובי מויאל. אייבינדר ישחק לצידם של עידן טל ודריו פרננדס.

 

בבית"ר סיפרו כי הקופות ייפתחו החל מהשעה 16:00, גם במטרה שהאוהדים יאספו את כרטיסי המנוי שלהם. להבדיל מקבוצות אחרות, בבית"ר יגבו מחיר רגיל 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לנוער. טוטו תמוז, שלא התאמן אמש, תורגל בחוד לצידו של עמית בן שושן.

 

הרכב משוער: אריאל הרוש; ליאור ראובן, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אביתר ברוכיאן; דריו פרננדס, עידן טל, דן אייבינדר (קובי מויאל), אבירם ברוכיאן; עמית בן שושן וטוטו תמוז.