חשש בהנהלת בית"ר שהתבוסה לנתניה תיפגע במכירות הכרטיסים למשחק מול מכבי ת"א בשבוע הבא

במועדון הירושלמי מנסים להתאושש מההלם של הפתיחה הצורבת (4:1) בשבת. גורם במועדון: "השחקנים הגיעו שאננים". אלבארס נותח וייעדר בין שבועיים לשלושה

הרוש בתבוסה לנתניה
הרוש בתבוסה לנתניה | צילום: אתר ספורט 5

קיץ מלא בחוסר ודאות ובבעיות הפך בימים האחרונים לאופטימי במיוחד לאחר שבית"ר ירושלים הצליחה להעמיד סגל ראוי ותחרותי, אבל לפחות על פי המחזור הראשון אמש (שבת), והתבוסה של חניכי מלמיליאן 4:1 בנתניה, יש עוד הרבה עבודה בבית וגן.

"אין ספק שזה נראה רע מאוד, אבל זה רק המשחק הראשון ולא צריך להשתגע", אמר היום (ראשון) גורם במועדון לאתר ערוץ הספורט. "כנראה שהיו שחקנים שבאו שאננים וחשבו שרק השם של בית"ר ירושלים ינצח את הילדים של נתניה, אבל זה לא עובד ככה".

 

בבית"ר, שעדיין לא יצאה סופית מהברוך הכלכלי ועוד תלויה בהכנסות מהקהל, הביעו חשש שההפסד יפגע במכירת הכרטיסים למשחק האטרקטיבי הגדול הראשון של הקבוצה בטדי העונה - מול מכבי ת"א בשבוע הבא.

 

"מה שקרה פוגע בנו לא רק על הדשא, אלא גם מחוצה לו", הוסיף אותו גורם. "ציפינו להיות עסוקים עכשיו במכירת מנויים וכרטיסים למכבי ת"א, אבל אין ספק שעכשיו האוהדים לא ימהרו אל הקופות".

בבית"ר הבהירו שנכון לעכשיו חיזוק הקבוצה לא עומד על הפרק והתקציב סגור ונטול מקורות מימון נוספים. המשמעות: כל שינוי בו יחפוץ מלמיליאן יהיה חייב להגיע רק מתוך הסגל הקיים. היום יקבלו שחקני הקבוצה חופש ומחר ישובו להתאמן כרגיל.

המגן כריסטיאן אלבארס, שעבר ניתוח ניתוח באפנדציט, ייעדר בין שבועיים לשלושה ויחמיץ את המשחק מול מכבי ת"א.