כריסטיאן אלבארס אושפז בעקבות כאב בטן וייעדר מול נתניה

בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי נתניה בקופסא (20:00) ותנסה לפתוח את העונה בצורה חיובית. מלמיליאן: "אנחנו עדיין לא בכושר, אבל אין תירוצים למשחק פתיחת עונה". ברוכיאן ותמוז יפתחו על הספסל

כריסטיאן אלבארז
כריסטיאן אלבארז | צילום: שרון בוקוב

מגן בית"ר ירושלים כריסטיאן אלבארס פונה הלילה (בין שישי לשבת) לבית החולים בעקבות כאבי בטן עזים. הצ'ילאני עובר מאז הגעתו לבית החולים בדיקות מקיפות, כאשר עד כה עדיין לא אובחן מקור הכאב. מי שמלווה אותו הוא מנהל הקבוצה מנחם נידם.

אלבארס לא יתלבש הערב (20:00) למשחק החוץ מול מכבי נתניה במחזור הראשון של ליגת העל, וליאור ראובן יתפוס את מקומו על משבצת המגן הימני. ראובן אמור היה לאייש את עמדת המגן השמאלי בעקבות היעדרותו של אבי ריקן הפצוע, אך יוסט לצד השני של המגרש. עידן טל ואלי דסה עשויים לשחק בעמדת המגן השמאלי.

 

אחרי עוד קיץ לא שקט, בית"ר ירושלים תפתח בשבת את משחקיה בליגת העל בקופסא אצל מכבי נתניה (20.00). למעט אלבארס, סטיבן כהן (מרצה עונש הרחקה בעקבות חוזה כפול) ואבי ריקן (עדיין לא החלים מפציעה), לרשותו של אורי מלמיליאן יעמוד סגל מלא.

 

 

מי שיתלבש יהיה טוטו תמוז, שהיה על סף עזיבה במשך כל הקיץ, אולם הוא אינו צפוי לפתוח בהרכב. גם אבירם ברוכיאן, שאינו כשיר במאת האחוזים, יחכה להזדמנות על הספסל. תומר בן יוסף, שחוזר אחרי עונש הרחקה, יפתח ב-11.

 

במהלך משחקון פנימי באימון המסכם, שנערך בחום של 43 מעלות, ספג טל משעלי כדור בפניו מבעיטה של חן עזריאל שגרמה לו לדימום מהאף ומהשפה. למרות מספר שניות של בהלה, החלוץ התאושש והוא צפוי להיכלל בסגל בשבת.

 

"אנחנו עדיין לא בכושר מלא", התייחס מלמיליאן למשחק הפתיחה בראיון לערוץ הספורט, "יש לנו לא מעט שחקנים שלא היו יכולים לשחק בגביע הטוטו עד עכשיו אבל שום דבר הוא לא תירוץ למשחק הפתיחה. אנחנו נגיע לנתניה ונעשה את המקסימום כדי לנצח".

הרכב משוער: אריאל הרוש; ליאור ראובן, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלי דסה; דריו פרננדס, עידן טל, קובי מויאל, עמית בן שושן; חן עזריאל, סרג' איילי.

עטר: "באים כדי לפתוח ברגל ימין"

בנתניה, המאמן ראובן עטר החליט שלא לתרגל את ההרכב באימון המסכם על מנת להשאיר את כל שחקני הסגל דרוכים. לנתניה, אגב, יש את הסגל הצעיר בליגה כשממוצע הגילאים עומד על 23 בלבד.

 

בנתניה מדווחים ש-1,000 כרטיסים בלבד נותרו למשחק. "האיצטדיון יהיה מלא", אמר המאמן לשחקניו, "זו התרגשות לפתוח עונה ובמיוחד בבית. אנו באים כדי לפתוח ברגל ימין".