מלמיליאן לשחקנים: "מצפה מכולם לתת את התחת"

יומיים לפני משחק הפתיחה בנתניה, מאמן בית"ר ירושלים כעס על המאחרים לאימון: "אתם צריכים להיות מחוייבים מהרגע הראשון ועד לאחרון". עידן טל: "משחקי פתיחת עונה יכולים לתת תנופה חיובית"

מלמיליאן באימון של בית"ר
מלמיליאן באימון של בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

יומיים לפני המשחק הפותח של ליגת העל, בבית"ר ירושלים מתעסקים באיחורים. כמה משחקני הקבוצה התמהמהו היום (חמישי) ביציאה באזור ההתארגנות למגרש בבית וגן ועקב כך איחר אורי מלמיליאן את פתיחת האימון בחצי שעה ולאחר מכן אמר להם: "אני מצפה מכולם לתת את התחת ולהיות מחוייבים מהרגע הראשון ועד לאחרון. חלק מזה זה לעמוד בזמנים".

האימון לקראת המשחק מול נתניה התנהל בחום כבד, ללא אבי ריקן, שי חדד ושמוליק קוזוקין הפצועים שלא יהיו בסגל. טוטו תמוז, שעדיין לא חתם על החוזה המחודש שהוצע לו, יכלל בסגל אך לא ברור אם מלמיליאן יתן לו לפתוח מאחר והוא לא בכושר משחק. סטיבן כהן ערך אימון מלא אך לא יהיה בסגל למשחק מאחר וירצה עונש הרחקה.

 

"תמיד יש התרגשות לפני משחק פתיחת עונה, ולא משנה אם זאת העונה הראשונה או העשירית שלך", אמר עידן טל לאתר הרשמי של הקבוצה, "אנחנו צריכים לעשות את המקסימום על מנת לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול נתניה. משחקי פתיחת עונה יכולים לתת תנופה חיובית להמשך הדרך, למרות שמולנו תתייצב קבוצה צעירה מאוד שלא תעשה לנו חיים קלים".