אריאל הרוש חתם לחמש שנים נוספות בבית"ר ירושלים

אחרי שבתקופה האחרונה נתגלו מחלוקות במשא ומתן, הצליחו הצדדים להגיע לסיכום שישאיר את השוער המקומי בקבוצה: "השאיפה שלי להוכיח שהשנה שעברה לא הייתה מקרית"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | צילום: שרון בוקוב

אחרי שבשבוע שעבר נתגלו מחלוקות בין הצדדים, בבית"ר ירושלים יכולים לנשום היום (ראשון) לרווחה: אריאל הרוש, שוער העתיד של הקבוצה, חתם על חוזה שישאיר אותו במועדון לחמש שנים נוספות, לאחר פגישה שהתקיימה במשרדי המועדון בנוכחות איציק קורנפיין, עו"ד בית"ר, רוני מוסזון, ואביו של השחקן, גבי הרוש.

נציגי בית"ר והרוש סיכמו על קביעת סעיף שחרור שינוע בין מיליון למיליון וחצי יורו. "אני שמח מאוד שלאחר משא ומתן ארוך חתמתי בקבוצה בה גדלתי. אין מאושר ממני, החלום שלי תמיד היה לשחק בבית"ר ירושלים ואני שמח שגם בחמש העונות הבאות אהיה חלק מהמועדון שבו גדלתי ואותו אני אוהד", אמר הרוש לאתר הרשמי.

 

על השאיפות בעונה הקרובה הוסיף הרוש, שהפך לשוער הראשון של הקבוצה בעונה שעברה: "ברמה הקבוצתית אנחנו נהיה חייבים לסיים במקום טוב יותר מזה שסיימנו בעונה שעברה, אבל יותר חשוב מזה יהיה לתת לאוהדים את מה שהם רוצים לקבל מאיתנו. ברמה האישית השאיפה שלי היא לתת עונה לא פחות טובה מהעונה שעברה כדי להוכיח שזה לא היה מקרי".

 

 

בית"ר שיחררה כמו כן תגובה רשמית להחתמה: "אנו שמחים כי שהרוש, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, יגן על שער הקבוצה בחמש העונות הבאות. אנו רואים בו את שוער העתיד של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל". הערב תפגוש בית"ר את מ.ס. אשדוד, כאשר טוטו תמוז צפוי להיכלל בסגל, ואף לקבל דקות במהלך המשחק.