ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הצטרף לעמותת אוהדי בית"ר ירושלים

ראשי העמותה פנו לאולמרט שנענה להצעה ואף תרם סכום גדול מהנדרש. עד כה מונה העמותה 850 חברים והצליחה לגייס עד כה 900 אלף ש"ח

אהוד אולמרט בביהמ"ש המחוזי בירושלים
אהוד אולמרט בביהמ"ש המחוזי בירושלים | צילום: פול, אריאל ירוזולימסקי

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים, העושה את צעדיה הראשונים, קיבלה חיזוק משמעותי בדמותו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.

אולמרט, המוכר וידוע כאוהד בית"ר מזה שנים רבות, נענה לפנייתם של מקימי היוזמה, אליק הראל, אדם גל-עד ויניב בן יאיר, ולאחר פגישה שערך עימם הביע הסכמתו להצטרף לעמותה ואף לתרום סכום גבוה מזה הנדרש (1000 שקלים, מ.ח).

 

כזכור, אולמרט, שכיהן בעבר כראש עיריית ירושלים, סייע לקשר בין בית"ר לאנשי עסקים שהיו מעוניינים לרכוש את הקבוצה לאורך השנים. בין היתר הביא לקבוצה את גד זאבי וארקדי גאידמק.

 

אולמרט מצטרף לרשימה ארוכה של אוהדי בית"ר מוכרים שפחות התבלטו בשנים האחרונות כפרופסור אבי ריבקין, מנהל מחלקת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם. אולמרט וריבקין אף הבטיחו לקשר את ראשי העמותה עם ראשי המשק.

הטניסאי אנדי רם, השחקן שלום מיכאלשווילי והעיתונאי ארא"ל סגל הם שמות נוספים מוכרים שהצטרפו לרשימה, המונה כבר 850 חברים חדשים (850 אלף שקלים בסך הכל לקופת העמותה). 50,000 שקלים נוספים גויסו בתרומות על ידי ראשי העמותה.

 

עוד לפני הפגישה עם אולמרט, נפגשו ראשי העמותה עם יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, התומך במהלך ועידכנו אותו בפרטי ההצטרפות של העמותה למועדון. המטרה הסופית ששמה לעצמה העמותה היא שותפות בבעלות על בית"ר.

 

בימים אלו מאיצה העמותה את המהלכים, בהם תהליך גביית הכספים מ-850 החברים. המטרה היא גיוס הכספים בשבועות הקרובים. פרטים נוספים על העמותה ניתן למצוא באתר האינטרנט: http://www.amutabj.co.il/