בית"ר ירושלים לוחצת על דריו פרננדס: "ניתן לו חוזה ארוך טווח, אהבה ותהילה"

לאחר השער הנפלא של הארגנטיני מול אשקלון בגביע הטוטו, בקבוצה הירושלמית יעשו הכל כדי שהקשר יישאר ולא יעבור ליוון. מלמיליאן: "מאמין שהוא ואלבארס יהיו איתנו"

דריו פרננדס
דריו פרננדס | צילום: שרון בוקוב

"נפעיל על דריו לחץ פסיכולוגי חסר תקדים. נציע לו אהבה, תהילה וחוזה ארוך טווח. הכל כדי שיישאר פה, ולא יתפתה לכסף הגדול שמציעה לו פאוק סלוניקי". כן, ניחשתם נכון. שיחת היום בבית"ר ירושלים ביום לאחר המשחק הרשמי הראשון (2:2 מול אשקלון בגביע הטוטו) נסבה סביב הקשר הארגנטינאי, שהבקיע אמש שער יפהפה.

בבית"ר מודעים לפיתוי העצום שעומד בפני פרננדס ולחוזה היקר שהוצע לו בפאוק, אך מצד שני בטוחים במועדון שגם לרצון השחקן ולחיבור שלו לקבוצה יהיה משקל. בקבוצה ביקשו תשובה מהקשר תוך 48 שעות והבהירו שהיומיים הבאים יהיו קריטיים בנושא.

 

אמש נשאל אורי מלמיליאן על פרננדס בסיום המשחק ואמר: "אני מאמין ומקווה שהוא ואלבארס יהיו איתנו. מקצועית זה משמעותי ואיציק עושה את כל המאמצים כדי שהוא יהיה. אני לא יודע עוד איזה סגל יהיה לי, ברגע שאדע אוכל להגיד לקראת מה אנחנו הולכים".

 

היום ערכו שחקני בית"ר אימון שחרור קל, כאשר בקבוצה ממתינים גם להתפתחויות במו"מ עם ערן לוי ועם משה מישאלוב. מחר, כשההתאחדות המקסיקנית תיפתח, מצפים במועדון לקבל גם את השחרור של כריסטיאן אלבארס שיהפוך רשמית לשחקן בית"ר.