טוטו תמוז ואיציק קורנפיין יישרו את ההדורים, החלוץ יימכר לבירסחוט

אחרי פגישה נוספת בין הצדדים, נראה כי השחקן בדרך לבלגיה. ערן לוי הציב לראשי בית"ר אולטימטום ועשוי לעזוב, סטיבן כהן מתקרב

טוטו שמח במדי בית"ר
טוטו שמח במדי בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

התפתחות בסאגת טוטו תמוז - בית"ר ירושלים: לאחר פגישה שנערכה היום (רביעי) בין איציק קורנפיין לבין אימו של החלוץ ועורך הדין, רועי רוזן, אשר מטרתה היתה לדון בהצעה עבור השחקן לבירסחוט (עליה פורסם לראשונה כאן) וליישר את ההדורים ואת הדם הרע בעקבות המתיחות בתקופה האחרונה, הגיעו הצדדים לסיכום אשר יסלול את דרכו של השחקן לבלגיה כבר בימים הקרובים.

על פי הסיכום, בית"ר תיתן אור ירוק לתמוז לנהל מו"מ עם הבלגים, שהציעו רק 200 אלף יורו עבור השחקן, כאשר מצידו של החלוץ ידאגו לכך שהמועדון יקבל דמי העברה גבוהים יותר, כשתמוז כנראה יוותר על חלק מהכסף בתמורה למעבר.

 

בינתיים תמוז ישוב להתאמן עם הקבוצה, כשגם נושא הקנס שספג צפוי להתבטל ברגע שיחתום בבלגיה. בבית"ר אמרו: "אנו שמחים מאוד שההדורים יושרו, ברגע שעסקת תמוז תיחתם נוכל להעביר את הקבוצה כולה בבקרה כבר בשבוע הבא, כשהתקווה היא שגם פרננדס וגם אלבארס יחתמו".

עוד לפני ההתפתחויות עם תמוז, נראה היה היום שערן לוי מתרחק מבית"ר, בעוד שסטיבן כהן מתקרב. לוי, שהתאמן עם הקבוצה מאז סיום הפגרה אך עדיין לא חתם על חוזה, הודיע לראשי בית"ר כי עד שלא ישבו אותו וייחתם החוזה, אין בכוונתו להמשיך ולהתאמן עם הקבוצה.

 

מנגד, סטיבן כהן הוצע אתמול לבית"ר על ידי סוכנו גלעד קצב, ונראה שבקבוצה בהחלט נוטים להחתימו. עלויותיו כהן, ששיחק בעונה החולפת בהפועל רעננה, נמוכות יותר משל לוי המשחק על אותה משבצת, וכהן כמובן גם לא ייחשב בתור זר.

 

קורנפיין נפגש היום גם עם מושיקו מישאלוב והגיש לו הצעה. כעת ממתינים בבית"ר לתשובות סופיות מקשר מכבי לשעבר, ליאור ראובן וסרג' איילי, שכבר הביע הסכמה עקרונית לתנאים שהוצעו לו.

אתמול, כזכור, סיכם הקשר קובי מויאל ל-3 שנים נוספות בבית"ר. "היה לי ברור שאשאר", הוא אמר לאתר הרשמי, "בית"ר זה הבית שלי ואני חושב שנוכל להתמודד מול כל קבוצה בליגה".