בירשחוט הבלגית מציעה לבית"ר ירושלים 200 אלף יורו על טוטו תמוז

לאחר שעסקת העברתו למכבי חיפה פוצצה, נותרה הקבוצה הבלגית המועמדת העיקרית לקלוט את החלוץ. אלבארס ופרננדס קרובים להישארות במועדון

טוטו שמח במדי בית"ר
טוטו שמח במדי בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

פרסום ראשון: בירשחוט פנתה היום (שני) רשמית לבית"ר ירושלים והביעה עניין בטוטו תמוז. הבלגים הציעו 200 אלף יורו עבור החלוץ, שהיה קרוב למכבי חיפה עד שהמו"מ עם הירוקים כשל.

בירשחוט סיימה את העונה שעברה במקום ה-10 בליגה הבלגית, במרחק של 17 נקודות מירידה, ועם 6 נקודות פחות מהמקום שהוביל לפלייאוף העליון. ברזומה של המועדון שתי זכיות בגביע המקומי, ב-97' וב-05'.

 

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש היום עם משה מישאלוב, סרג' איילי וליאור ראובן ופתח איתם במו"מ לקראת העונה הבאה. גם ערן לוי, שכבש אמש מל הפועל רעננה, צפוי להיפגש עם קורנפיין בימים הקרובים. רביד גזל, כפי שפורסם באתר ערוץ הספורט, יורד ככל הנראה מהפרק.

 

במועדון יאיצו את המו"מ עם כריסטיאן אלבארס ודריו פרננדס, כשהמטרה היא להחתימם על חוזה לשנתיים עד שלוש, שיפרוס את הסכומים שהשניים אמורים לקבל בחוזה עליו הם חתומים נכון להיום.

עם אלבארס קיימות כבר הבנות עקרוניות ואילו לפרננדס יש הצעה מפאוק סלוניקי. אלא שהקשר, שבעונה שעברה שיחק ביוון ולא קיבל את חלק מהמשכורות שלו, חושש לחתום שוב בליגה היוונית והוא דורש ערבויות בגובה ההסכם שהוצע לו שם.

 

בתוך כך, בית"ר הגישה לבקרה את תקציב 2010/11 ומהנתונים שהציגה, עד אשר יימצא ספונסר, תקציבה של הקבוצה יעמוד על 31 מיליון שקלים. כ-15 מיליון נכנסו לקופת המועדון ממכירתם של ברק יצחקי, עידן ורד ואיתן טיבי.