עמית בן שושן: "יש אווירה שונה, אנחנו כמו משפחה חמה"

אחרי שני נצחונות במחנה האימון בגרמניה, חלוצה של בית"ר ירושלים אופטימי לקראת פתיחת העונה: "מחנה אימון טוב חשוב לפתיחת עונה טובה"

עמית בן שושן
עמית בן שושן | צילום: שרון בוקוב

אחרי שנים של כסף, הרבה כסף, בבית"ר ירושלים מתרגלים למציאות החדשה. ללא בעל בית ועם מגבלות תקציביות, הצהובים-שחורים מקווים להיות הכבשה השחורה של העונה. הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה אמורות להיות אלו שירוצו לאליפות, אולם בקבוצה מהבירה ממש, אבל ממש לא מתכוונים להרים ידיים ללא מאבק. אחרי שני ניצחונות במחנה האימונים בגרמניה, עמית בן שושן נשמע אופטימי מאוד לקראת העונה הקרובה.

"יצאתי כבר לכמה מחנות אימונים עם בית"ר ירושלים, אבל הפעם יש אווירה שונה", אמר בן שושן לאתר הרשמי של המועדון, "יש כאן אווירה שלא היתה הרבה מאוד זמן בבית"ר ירושלים. יש בקבוצה הרבה שחקני בית וזה הופך את המשפחה לחמה יותר. השחקנים שהצטרפו מוסיפים לנו המון. מחנה אימון טוב יכול לגרום גם לפתיחת עונה טובה, ואני מקווה שזה מה שיקרה".

 

היום זכו השחקנים ליום חופשי, בן שושן היה מרוצה: "זה חשוב מאוד אחרי השבוע שעברנו. ניצלנו את היום הזה כדי לעבור טיפולים. מחר בבוקר אני בטוח שיוסי קקון (מאמן הכושר) יריץ אותנו כמו שהוא יודע".

 

מחר בבוקר (ראשון) ימריא אורי מלמיליאן לישראל על מנת להעביר את צום תשעה באב בארץ. השחקנים, לעומת זאת, יישארו בגרמניה עד יום רביעי. אגב, פביאן לאטומה ואוליבר ריסר, צמד הגרמנים שנבחנו בקבוצה בימים האחרונים, קיבלו הודעה על שחרורם אחרי שלא הרשימו את הצוות המקצועי.