בית"ר ירושלים תנסה לצרף את דריו פרננדס לעונה הבאה

הקשר הארגנטיני הביע את רצונו לחזור אל הקבוצה שיצאה למחנה האימונים בגרמניה. טוטו תמוז לא יצא ויתאמן עם הנוער עד שימצא קבוצה

פרננדס במדי בית"ר
פרננדס במדי בית"ר | צילום: אתר ספורט 5

בית"ר ירושלים המריאה לפנות בוקר (ראשון) לגרמניה שם תערוך מחנה אימון כהכנה לפתיחת העונה. הקבוצה יצאה בטיסה לברלין ומשם ימשיכו השחקנים באוטובוס למחנה האימונים בהמבורג. ביום שלישי תקיים הקבוצה משחק אימון ראשון.

דריו פרננדס אמור להצטרף לאימוני בית"ר מאחר ולא נמצאה לו עד עתה קבוצה. השחקן הביע את רצונו לשחק בבית"ר בעונה הבאה ובימים הקרובים ינסו ראשי המועדון להגיע עימו להבנות חדשות בחוזה. החלוץ טוטו תמוז לא יצא למחנה ויתאמן עם קבוצת הנוער כדי לשמור על כושר עד שימצא קבוצה.

 

"אנחנו חייבים להמשיך ולעבוד קשה עבור האוהדים שלנו שתומכים בנו בכל שלב", אמר הקשר אבירם ברוכיאן, "אני בהחלט מודע לציפיות הגבוהות ממני. אני בתהליכי שיקום אבל מרגיש טוב יותר. עזבו אותנו המון שחקנים אבל אנחנו חייבים להמשיך קדימה. נעבוד קשה ונכוון עצמנו לצמרת".

"אנו יוצאים בהרגשה טובה למחנה ונעשה הכל כדי לשמח את האוהדים", אמר עידן טל הוותיק, "תהיה לנו קבוצה שונה אמנם אבל קבוצה טובה". לגבי סיכויי הישארותו של תמוז הוסיף הקשר: "אני מאמין ומקווה שהכל יסתדר".

 

ערן לוי, שהצטרף לאימונים יחד עם רביד גזל ומשה מישאלוב אך עדיין לא חתם על חוזה, אמר: "עניין החתימה לא מעסיק אותי. טוב לי בבית"ר ואני בטוח שהאוהדים יתמכו בנו במצב הקשה בו נמצאת הקבוצה. נעבוד חזק וניתן הכל כדי שנהיה קבוצה טובה".