בית"ר ירושלים ערכה את אימון הבכורה, שפוצץ על ידי האוהדים

אוהדי בית"ר, כמיטב המסורת, פרצו לכר הדשא וזרקו רימוני עשן. המאמן החדש אורי מלמיליאן: "בעונה שעברה לא הייתה מחויבות". אבירם ברוכיאן: "זו זכות להיות בבית"ר ירושלים"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | צילום: אתר ספורט 5

כאשר עתיד המועדון עדיין לוט בערפל מבחינה כלכלית, בית"ר ירושלים פתחה הערב (רביעי) את אימוניה לקראת עונת 2010/2011. עבור מאמן הקבוצה, אורי מלמיליאן, מדובר היה ביום מרגש ביותר, כאשר הדריך לראשונה בחייו את קבוצת נעוריו, אחרי שחתם על החוזה לפני כשלושה שבועות.

 

בדקות הראשונות אימון הבכורה התנהל על מי מנוחות, אולם אחרי זמן קצר זרקו האוהדים, איך לא, רימוני עשן וגרמו לשרפה קטנה מחוץ למתחם האימונים. כעבור מספר דקות נוספות לאוהדים נמאס והם פרצו לכר הדשא ובפעם המי-יודע-כמה גרמו להפסקתו של האימון לזמן מה.

ערן לוי, משה מישאלוב, רביד גזל, סרג' איילי, חלוצה של הפועל רמת גן בעונה החולפת, וליאור ראובן הם השמות החדשים שראינו באימון הפתיחה. בסך הכל 35 שחקנים לקחו חלק באימון, ביניהם שחקני נוער של המועדון. מי שכמובן לא היו הם ברק יצחקי, שחתם לפני מספר שבועות במכבי תל אביב, ועידן ורד, שסיכם את תנאיו במכבי חיפה. גם עתידו של טוטו תמוז בבירה עדיין בספק.

 

לפני היציאה לכר הדשא אמר מלמיליאן לשחקניו: "הסגל שלנו לא נופל מאף קבוצה אחרת. אנחנו נהיה קבוצה טובה. ראו מבחוץ שהיתה חוסר מחויבות בעונה שעברה, ואני לא אתן לזה לקרות העונה".

הקפטן אבירם ברוכיאן הוסיף: "אנחנו קבוצה עם גאווה. אנחנו שם גדול בכדורגל הישראלי וכך אנחנו נצטרך להיראות בעונה הקרובה. מה שיזכרו מאיתנו זה מה שנראה על הדשא. זו זכות להיות בבית"ר ירושלים ועבור חלק מהשחקנים זו תהיה הזדמנות לקנות את עולמם".

 

"אימון הפתיחה היה נחמד", סיכם ברוכיאן, "אנחנו יודעים שבאים לרוץ כמה דקות, שהאוהדים יריעו לכל שחקן ואז יפוצצו את האימון. זה הנוהל. אני לא מוטרד ממה שקורה פה, אני מודע לכוח של בית"ר ירושלים".

 

על השחקנים שעזבו אמר הקפטן: "אני חושב שלברק יצחקי מגיע לא רק זר פרחים, אלא פרס על מפעל חיים בבית"ר ירושלים. בקשר לעידן ורד, זה קצת יותר מסובך. עידן דיבר איתי והוא מאוד רוצה להישאר, אבל המצב הכלכלי מאוד מורכב ואני מקווה שיגיע מישהו ברגע האחרון וישאיר אותו אצלנו".