אלישע לוי: "מאמין שדקל קינן יישאר בסופו של דבר"

מאמן מכבי חיפה מתכונן לעונה הבאה ולא נלחץ ממסעות הרכש התל אביבים: "לפני שנתיים היה אותו סיפור ובסוף מכבי חיפה זכתה באליפות"

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

עיני העולם כולו מופנות למונדיאל, אבל בתוך כל המהומה יש גם כדורגל ישראלי ויש סגנית אלופה אחת בשם מכבי חיפה, שטרם ביצעה רכישות מיוחדות. מאמן הירוקים, אלישע לוי, עלה היום (שני) להתראיין בתכנית הספורט של רדיו ת"א ודיבר על לא מעט נושאים שבכותרות.

 

 

"אנו כן מסתכלים קדימה איך לחזק את הקבוצה ולשמור על הבסיס בכדי שנוכל בשנה הבאה ליצור קבוצה עוד יותר חזקה", אמר לוי בהתייחסו לעניין הרכש. "אני מציע לא להתרשם מכל מה שכתוב, בוודאי שיש שחקנים שרוצים לקדם את עצמם באופן אישי ויש להם הצעות. כרגע כולם שחקני מכבי חיפה פרט לדקל קינן שהוא שחקן חופשי, אבל אני מאמין שהוא יישאר".

 

כשלוי נשאל על מסע ההתחמשות של מכבי ת"א ולזה המסתמן של הפועל ת"א, ענה: "לפני שנתיים דיברו כך ומכבי חיפה זכתה באליפות, גם לפני שנה ואז היינו פסע מהתואר. בחיפה יש בסיס טוב. אני מכבד את מה שהתל אביביות עושות, אבל כל קבוצה והמדיניות שלה. אנו משתדלים לא לדבר על שחקנים ספציפיים. עידן ורד? יש כוונה שהוא יהיה אצלנו, אבל הוא שחקן של בית"ר".