בית"ר ירושלים: "עסקת ברק יצחקי יכולה להיסגר עם מכבי או הפועל ת"א במידה שווה"

גורם בבית"ר מדגיש כי הנטיה למכור את החלוץ שווה בין התל אביביות. האדומים הבהירו ליו"ר הירושלמי איציק קורנפיין כי ישוו את ההצעה שהגישה היריבה העירונית, וגרמו ללחץ בקרית שלום

ברק יצחקי
ברק יצחקי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין מאיץ את המגעים למכירת ברק יצחקי. הפועל ומכבי ת"א חזק במירוץ אחר החלוץ, וגורם המעורה בפרטים אמר היום (חמישי) לאתר ערוץ הספורט: "זה יכול להיגמר בהפועל או במכבי במידה שווה".

 

בבית"ר רואים את מכירת יצחקי כצעד חשוב ובלתי נמנע, צעד שיאפשר לקבוצה לבנות את תקציבה לעונה הבאה. שני המועדונים התל אביבים מפעילים לחצים כבדים במטרה להגיש את הצעה שתהיה הקרובה ביותר לתג המחיר הגבוה שהציב קורנפיין, שעומד על 2 מיליון דולר.

 

בבית"ר סירבו להתייחס למו"מ עם האדומים והצהובים מת"א, ומסרו: "יש התקדמות בנושא מכירת יצחקי, אבל עוד מוקדם לדעת איך זה ייגמר".

 

מה שהלחיץ את מכבי ת"א היא העובדה שהפועל הודיעה היום לבית"ר כי תהיה מוכנה להשוות את הסכום אותו מוכנה לשלם מכבי עבור החלוץ, כ-1.75 מיליון דולר. במכבי נבהלו כשהבינו שהפועל מאיצה את המגעים, ואף קיבלו שיחות רבות מאוהדים שביקשו מהמועדון לדחוף קדימה את המו"מ להבאת יצחקי לקרית שלום.