פלאטו שרון נפגש עם איציק קורנפיין לגבי רכישת בית"ר: "זה להכניס ראש בריא למיטה חולה"

איש העסקים המייצג את הרוכש הפוטנציאלי, נורברט אלמן האמריקאי, לא נשמע אופטימי במיוחד לאחר הפגישה: "זה לא פשוט, צריך לחשוב על זה"

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, נפגש היום (שני) עם שמואל פלאטו שרון, נציגו של נורברט אלמן איש העסקים האמריקני, ודן עימו בהצעת הרכישה של שני האחרונים את המועדון, אשר לאחרונה הוסרו מעליו העיקולים. מסקנות נחרצות עוד אין, אבל מעט פחות אופטימיות מצד הרוכשים בהחלט יש, גם בשל העובדה שקורנפיין דרש התחייבות לשלוש שנים.

"נכון להיום הסיכויים לעסקה הם 50-50. לפני הפגישה הם היו גבוהים יותר", אמר פלאטו שרון ביציאה מן הפגישה. "דיברנו על הרבה דברים, אבל לרכוש את בית"ר זה לא משהו פשוט, ולהכניס ראש בריא למיטה חולה זה לא דבר רצוי מבחינתנו".

"היה פה הרבה מאוד בלאגן, ואנחנו מנסים להיות זהירים", הוסיף פלאטו שרון. "החלטנו לקחת 48 שעות ולחשוב. נורברט חשב שצריך לשים שלוש מיליון דולרים לשנה אחת ולעשות כסף מהביזנס הזה, אבל זה לא ככה. עכשיו אני צריך להגיד לו לא רק שהוא מפסיד 3 מיליון אלא להיות מוכן להפסיד לעוד שנתיים 3 מיליון דולרים. את זה הוא לא ידע. צריך להשקיע בשלוש שנים משהו כמו 10 מיליון דולרים ואפשר להפסיד את הכל".

כשנשאל פלאטו שרון האם חשב שבכדורגל הישראלי ניתן להרוויח כסף, ענה: "בליגת האלופות מרוויחים 60 מיליון? יש לי הרבה מזל בחיים, אולי אגיע לשם עם בית"ר. זה מרגש להיות בעלי בית"ר, אבל את עניין השחקן הערבי למשל אני לא מבין. גאידמק? מה שקרה לו לא יכול לקרות לי. אני יותר שנים ממנו פה ועברתי הרבה דברים, אבל סיפור כמו שלו לא היה לי. מעולם לא הפסדתי הכל".