ווסטהאם, אותה אמור לאמן אברהם גרנט, מעוניינת בעידן ורד מבית"ר ירושלים

הקשר נמצא כבר תקופה ארוכה במעקב של הסקאוט הראשי של המועדון האנגלי, אותו אמור לאמן ישראלי אחר, אברהם גרנט. הצעה רשמית צפויה בימים הקרובים. בבית"ר אישרו את הפרטים

ווסטהאם מעוניינת לרכוש את עידן ורד. הקשר המוכשר נמצא במעקב ארוך על ידי הסקאוט הראשי של המועדון, שרוצה לראות את ורד כבר בעונה הבאה בקבוצה אותה צפוי לאמן אברהם גרנט. לאחר דין ודברים ומו"מ מתמשך בין הצדדים, בימים הקרובים יגיע הפקס ובו ההצעה הרשמית של ווסטהאם לבית"ר ירושלים על רכישת כרטיס השחקן.

כזכור, וכפי שפורסם באתר ערוץ הספורט, ורד יצא לפני מספר שבועות לרומניה במטרה לקדם את ההליכים לקבלת דרכון רומני, מה שיאפשר לו לשחק ברחבי אירופה בכלל שלא על תקן זר ובאנגליה בפרט מאחר ולא רשם מספיק הופעות בנבחרת הלאומית.

בווסטהאם מודעים למהלך שעשה הקשר הצעיר ומקווים שהוא יקבל את הדרכון עד תום מועד ההעברות באנגליה (סוף אוגוסט). אך גם אם התהליך יתעכב, יש אפשרות שהקבוצה הלונדונית תרכוש את כרטיס השחקן של ורד ותשאילו לבית"ר עד לקבלת האזרחות. הקשר עצמו אמור לקבל כבר בימים הקרובים הזמנה מהמועדון להגיע למספר ימי התרשמות וצפוי לטוס ללונדון בתוך מספר שבועות.

מאחורי המהלך עומדים שחקן העבר האגדי של ווסטהאם, בילי ג'נינגס, וסוכן השחקנים הישראלי, אשר הרשקוביץ', אשר צפה בשחקן באינספור משחקים מאז הגיע לקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים.

"זה היה כבוד גדול בשבילי אם עידן ורד ישחק בווסטהאם", אמר הרשקוביץ' לאתר ערוץ הספורט. "מהיום הראשון שראיתי אותו אמרתי לאבא שלו שמדובר בכישרון יוצא דופן שיכול להשתלב בכל מקום ולהפוך להיות אחד השחקנים המובילים של נבחרת ישראל בשנים הבאות".

"המהלך נעשה רק מיחסי חברות ואמונה שלמה שהילד יכול להצליח", הוסיף סוכן השחקנים. "אני מקווה שעידן יעשה בווסטהאם את מה שעשו יוסי בניון ואיל ברקוביץ' ואין לי ספק שהעבודה שאברם גרנט ימונה למאמן הקבוצה תהפוך את החוויה עבור עידן לגדולה יותר בתקווה כמובן שכל הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר".

מאוחר יותר התראיין הרשוביץ' לתכנית הספורט של רדיו תל אביב, והוסיף: "להגיע לליגה האנגלית זה לא דבר של מה בכך. זו אחת הליגות הטובות בעולם, אבל צריך להיות עיוור כדי לא לראות את הכישרון של עידן. זו מחמאה גדולה בשבילנו".

בבית"ר ירושלים אישרו את דבר הידיעה ואמרו היום: "הפרטים מוכרים לנו, ואנחנו יודעים על המגעים".