בית"ר ירושלים ומכבי ת"א נפגשו בעניין ברק יצחקי

איציק קורנפיין נפגש עם הנהלת מכבי תל אביב, ודרש 2.5 מיליון דולר על ברק יצחקי, גם מכבי חיפה מעוניינת בחלוץ. גיא עזורי עשוי להצטרף לדוד אמסלם על הקווים

המירוץ של קבוצות הצמרת בליגת העל אחרי ברק יצחקי, חלוץ בית"ר ירושלים, לא נפסק. הבוקר (שלישי) נערכה פגישה בין איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר, לאנשי הנהלת מכבי ת"א שהביעו התעניינות בשחקן.

גורם בכיר בבית"ר אמר לאחר הפגישה: "הייתה פגישת התעניינות ראשונה עם מכבי ת"א. גם מכבי חיפה הביעה עניין בשחקן אך ביקשה מאיתנו לחכות עד לסיום העונה. אנחנו נחכה. אין לנו שום עדיפות לקבוצה מסויימת".

המחיר הראשוני שבית"ר תדרוש מכל קבוצה עבור יצחקי הוא 2.5 מיליון דולרים. כפי שפורסם באתר ערוץ הספורט בשבוע שעבר, העדיפות הראשונה של יצחקי היא לחזור לחו"ל, כשהמועמדת העיקרית להעבירו לשורותיה היא ברוז הבלגית.

למרות חוסר הוודאות לגבי עתידה של בית"ר וההכנה לסגירת הסכם עם נושיו של ארקדי גאידמק להסרת העיקולים שמוטלים על המועדון, בבירה התחילו לעבוד על ההכנות לעונה הבאה. בימים אלה נבדקות אופציות לעריכת מחנה אימונים בתחילת יולי, כשברור לחלוטין שהיעד יהיה זול ביחס למה שהורגלו בשנים הקודמות. העלויות יהיו דומות הפעם למה שהיה בעונה שעברה ברומניה.

גיא עזורי יחבור לאמסלם על הקווים?

היו"ר איציק קורנפיין אמר לא פעם לאחרונה כי אינו מתכוון לפנות למאמנים לפני שיידע מה יוכל להציע ובאילו התחייבויות יוכל לעמוד, ואכן עדיין לא פנה לאף מאמן. יחד עם זאת, לאתר ערוץ הספורט נודע כי אחת האופציות שהועלו היא שיתוף פעולה בין גיא עזורי לבין דוד אמסלם.

עזורי, שזכה בעבר עם קבוצת הנוער בשתי אליפויות ובגביע והיה גם תקופה קצרה בבוגרים, יוכל להוביל שוב את חניכיו בנוער, שרובם מאיישים כיום את ההרכב הבוגר. הוא גם מחזיק בתעודת פרו שאין לאמסלם, מה שיוכל להוות פתון מצוין עבור בית"ר גם בנושא הזה. מהמועדון נמסר בתגובה: "לא פנינו לאף מאמן, יש מספר אופציות שנבחנות וגיא עזורי הוא מאמן מוערך בבית"ר".

בבית"ר יודעים שאחרי העונה השחונה מבחינת כמות קהל, העונה הבאה עלולה להיות קשה עוד יותר ולכן מתכננים במועדון מספר מהלכים במטרה לנסות ולעודד את האוהדים שנטשו את המגרשים לחזור. אחת מהאפשרויות היא החזרת המנויים המשפחתיים של אב וילד והקמת יציע משפחות שיאפשר להורים להגיע עם ילדיהם הקטנים ועם נשותיהם בלי חשש לבטחונם ולנוחיותם.

הקבוצה חזרה לפעילות ולאימון הגיעו כ-15 אוהדים צעירים שקיללו את ברק יצחקי ואת שמעון גרשון. למתחם בית וגן הגיעה ניידת משטרה במטרה לשמור על הסדר והאירוע הסתיים בשקט.